fallback
Коментари ( 22 )
Напиши коментар
-
#22
Сигурно доста са мислили кое от двете *** да бъде предницата.
-
#21
Ха хавана, китайски грозен ***, за Китайски клиенти! Ди Джърман уей...Премиум щял да е, ха ха ха ха, сигурно и той ще има 1.8ТСИ ,с 150 кс...
-
#20
Ми че то... няма ниша между фаетон и пасат - фаетонът е голям пасат, а пасата е малък фаетон, к`ва ниша, к`ви пет лева? А при липсата на ниша, туй би трябвало да е новият фаетонопасат, ако размера е по-близък до големия, или пасатофаетон, ако е с уклон към компактността. Та така.
-
#19
Боже мили....това е умопомрачаващо отвратително!
-
#18
Хех, тия смешници ВАГ са с 12 марки и пазарна капитализзация по-малка от половината от тая на Тойота. Инвеститорите знаят защо - защото са непоправимо изостанали технологично.
-
#17
Кво става, дедо Фердо скрои ли шапката на Винтеркорн заради слабите продажби и изчезващите печалби? Айде да ги продават бързо тия фалиращите ВАГ, че скоро и китайците няма да искат да ги купят!
-
#16
Бай Брадър до колкото знам при хибридите не става със събиране за да полчиш краината мощност
-
#15
Нещо са сбъркани данните, сумарно к.с. са 335 по мои сметки, а при тези мощност и въртящ момент ускорението със сигурност е 2-3 сек. надолу, няма как да е 8.6
-
#14
хаху хихи потърси в нета снимки на физически модели на SI и Type R от автоизложения а не гледай тука какво ти показват аутокомедиантите
-
#13
Грозно ли било? Я виж моделите на Тойота. Тойота в близките години никой няма дори да я наближи нито на грозотия, нито на сервизни акции, всеки нов модел на Тойота, подобрява рекорда за най-грозен дизайн.
1 - 10 от 22
първа < 1 2 3 > последна