fallback

Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA

Половината от моделите на марката ще се възползват от тази архитектура

Японският автомобилен гигант Toyota представи новата си глобална платформа, чието използване ще започне още тази година. Архитектурата е наречена TNGA (Toyota New Global Architecture), като ще оптимизира динамиката и цялостното представяне на автомобилите на марката, сочи информацията. Платформата използва по-компактни и по-леки компоненти, като също така предоставя по-нисък център на тежестта. Благодарение на това изградените на TNGA машини ще демонтират увеличена с около 15% динамика и в същото време ще бъдат с цели 25% по-икономични. TNGA е разработена с цел да бъде използвана и за хибриди автомобили, като при тях също ще достави увеличена динамика и намален разход на гориво и електроенергия. Не на последно място архитектурата ще позволи съкращаване на времето за разработка и производство на нови модели, като също така ще намали необходимите затова инвестиции. Около половината от автомобилите на Toyota през 2020 година ще бъдат изграждани на тази платформа, сочи информацията. Първият автомобил, който ще използва TNGA, е седан със средни размери, който японската компания ще по-късно тази година. В Toyota работят усилено и върху създаването на още две нови платформи - една за малки и големи коли с предно предаване и една за автомобили със задно задвижване. Снимки: Toyota

Тагове: tnga
fallback
  • #56
    Анонимен ( преди 9 години )
    Subaru правят някакви автомобили. Колко са добри е много спорно. От 2006 следя класациите за качество. До сега, без изключение, са били на дъното при Сузуки и Фиат. Това ако е качество, баси!
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота има дял в Субару. И да не забравяме че Субару е малко нишов производител все пак. И определено прави добри автомобили.
  • #54
    Анонимен ( преди 9 години )
    Със сигурност не е по-спортен от брилянтното Алди ТТ
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе на тея и платформата им е грозна ве, баси!
  • #52
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    ...basi glupavite sporove vodite! v De o6te se 4udqt da puskat li e-tron na pazara, v Japan ve4e oborudvat masovo pravitelstvoto s MIRAI na vodorod!6te sinteziram kazanoto taka - inovaciite idvat ot iztok, v evropa prosto pravqt po-komfortni i luskavi koli!
  • #51
    Лебедкньолд ( преди 9 години )
    Със сигурност е по-спортен от недозавиващия кютук Алди ТТ с 60% от тежестта на предния мост заради платформата от Фолцваген Шаран и Кади. Страшен спортист със спортно усещане на семеен ван. Това само вурстовете го могат.
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само дето единствения спортен модел на Тойота е от Субару. Което по условие значи, че е толкова спортен, че да ти умря коня от гъдел. Пълен смях са и двете фирми.
  • #49
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Логично да има прилики, все пак MQB е клонинг на MC платформата на Тойота, чийто наследник е TNGA. С тая разлика че Тойота не ползват една и съща платформа за модел със спортни претенции като Алди ТТ и баничарка като Кади. На такава върховна идиотия са способни само вуртвагените. Му-ха-ха-ха!
  • #48
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Ха-ха-ха! Кога и къде Тойода е казал че били изпускали "дизелова революция", бе фантазьор??? Вие празноглавите вагонетки от няква паралелна реалност ли се обаждате?
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Все едно чета статия за MQB отпреди 5 години. Същите идеи и концепции ...... Но с половин десетилетие закъснение!
fallback
Последни