fallback

Най-продаваните модели в Европа

През февруари класацията оглавяват Volkswagen Golf и Polo, следвани от Renault Clio

Европейският автомобилен пазар отбелязва силен старт на годината, регистрирайки ръст от над 7% за първите два месеца. Вече станаха ясни лидерите по продажби на континента, а днес JATO Dynamics изнесе данни и за най-подаваните модели автомобили. Снимка: Volkswagen Лидерската позиция по продажби в Европа продължава да държи бестселъра Volkswagen Golf, при това със значителна преднина пред конкурентите. През февруари моделът е реализирал 36 292 продажби (ръст от 5,8%), или почти два пъти повече от втория в подреждането. Сребърното отличие също отива при Volkswagen. Моделът Polo измества Renault Clio от второто място, изпреварвайки го със само 89 продажби. Резултатът на Polo е 21 495 реализации и ръст от 7,2%, а този на Clio - 21 406 продажби и ръст от 1,2%. На четвърта позиция по продажби през февруари в Европа се нарежда Ford Fiesta, следвана от Peugeot 208 и Opel Corsa. И трите компактни модела отбелязват лек спад в продажбите си спрямо същия месец на миналата година. Седмата позиция е за най-добре продаваният модел на Skoda - Octavia, а на осмо място финишира Volkswagen Passat, чийто брой продажби се доближава до този на далеч по-достъпни автомобили. Седанът от сегмент D демонстрира и най-сериозен ръст през месеца - цели 63,8%. В Топ 10 попадат още лидерът при кросовърите Nissan Qashqai, който също отбелязва сериозен ръст, и Audi A3. Подробности вижте в таблицата на JATO Dynamics

Тагове: VW Golf jato dynamics
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    В целия свят немските легени будят само насмешка.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако имаш предвид,че целия свят е гетото и селяните в *** съм съгласен.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Немците като им преведат заплатата на секундата им удържат повече от половината заплата за кола за наем за това за онова.Оставам им дребни стотинки колкото да не умрат от глад до следващата заплата.Няма ще видим.Банката си ги удържа автоматично без да се разправя с теб.
  • #18
    VW ( преди 9 години )
    в целия свят немските коли са символ на качество и винаги най-предпочитанието - само в света на селянчета, които пишат глупости -ей така просто от злоба и яд е нещо друго - в интерес на истината в Европа никой не желае японските таратайки, освен гастарбайтерите със скромни възможности , а автопарка на Германия винаги е най-новия в целия свят - проверете статитистиките!
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахахаха,на пръдливите шваби доскоро пета скорост и дясно огледало се водеха екстри.Европейците ходят да бачкат в Азия като слуги и обслужващ персонал.В Европа са най бедните люзгяри.
  • #16
    До последният аноним ( преди 9 години )
    Ти тук ли живееш, че така уверено твърдиш какво се предлага базово по колите и какво не, а?Я ми кажи една Корола или един Сивик как идват базово тук(С. Америка)?Нека ти кажа аз, че ти явно само си фнтазираш.Идват голи като пушки!Всяко нещо се доплаща - автоматика например ти идва 2 бона отгоре.Климатика и той тъдява.Кожени седалки с отопление + кожен волан - към 3 бинки.И много други дреболии се плащат.Да, евтини са като базово изпълнение - те затова се и купуват толкова, но с екстрите скачат с едно 7-10 бона нагоре.Няма нужда да ти казвам, че хората масово си доплащат за АСК и климатик, като съответно се изръсват с 3 500 - 4 бона отгоре!Така е навсякъде, не само в С. Америка.Няма нужда да се разправят разни басни, как на едно място са с всички екстри включени в цената пък на другото идвали голи като пушки.Но тук има една голяма разлика с моделите в Европа - тукашните ги правят само за С. Америка и са меко казано по-грозни от европейските варианти.То си е и въпрос на вкус де.
  • #15
    емигрант от 20 г ( преди 9 години )
    Средия немец взема 3500 евро само в сънищата ти!Вземи се осведоми първо колко е средната заплата в Германия! После махни данъците от нея, които са едни от най-високите в Европа и ела пак да си говорим! След това извади наема, тока, водата, транспорт, интернет, бензин (тези неща са също едни от най-скъпите в Европа) и виж какво остава дървен философе! Немците не бягат от хубавото да знаеш.
  • #14
    doc ( преди 9 години )
    Автопарка на Европа е отчайващо беден-само бюджетни коли
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    аз признавам само седани, никви малки колички, да не съм няква женка
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кви климатици бе, говоря ти за климатроници, серийно. Сигурно говориш за 85-та година на миналия век. Вземи се събуди
fallback
Последни