fallback

Три-турбо дизел в BMW Z4

Моделът на AC Schnitzer не се продава, но струва 113 965 евро

Дизеловите автомобили са толкова популярни в Европа, че такива двигатели се поставят дори в спортни модели. Последният пример идва от тунинг ателието AC Schnitzer, което напъха агрегата от M50d в купето BMW Z4. Моделът носи името ACZ4 5.0d и е произведен в един екземпляр. Донорът е Z4 sDrive 23i, но двигателят му е отстранен за сметка на три-турбо дизела с обем 3,0 литра. Стандартните показатели на този мотор са 381 к.с. и 740 Нм, но в AC Schnitzer са направили някои настройки и двигателят вече генерира 430 к.с. и 840 Нм. Ускорението от място до 100 км/час при ACZ4 5.0d отнема 4,5 секунди, а максималната скорост на движение преминава 300 км/час. Тунерите не споменават нищо за спринта до 200 км/час или 300 км/час, но очакваме тези времена да бъдат шокиращо ниски. За динамиката на дизеловата спортна кола помага също така изработеният от карбон покрив, както и праговете, предния капак и спойлерите, всички конструирани от въглеродни влакна. Джантите са ковани и имат размер 19 инча. ACZ4 5.0d разполага също така с регулируемо състезателно окачване, олекотена изпускателна система и спортни спирачки. Трансмисията е автоматична с 8-степени, а диференциалът с ограничено приплъзване е зает от BMW M3 (E92). От AC Schnitzer подчертават, че уникалната кола не се продава, но в същото време съобщават, че цената й е 113 965 евро. Снимки: AC Schnitzer

Тагове: AC Schnitzer BMW Z4 acz4 5.0d
fallback
  • #12
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Къде съм казал че БМВ или Ауди не струват? Аз изразявам мнение и то е че са назад технологично - залагат на канцерогенни дизели вместо на хибриди и електромобили. На всичкото отгоре едните сложили лозунг "Наредък чрез техника", не е ли трагикомично?А за дизайна - въпрос на предпочитания. Винаги бих избрал Аурис пред Голф или ГТ86 пред Широко. Или пък Лексус IS/GS/LS пред 3/5/7 или А4/А6/А8. A пък NX е недостижим като дизайн просто.
  • #11
    toyota ( преди 9 години )
    Всяка марка си има позитиви и негативи.Японците им е недостатък че не ги бива в дизайна.Ами лесно е. Нека сложат някой французин да оглави дизайнерското ателие на Тойота и готово.Проблема с дизайна е решен.По същия начин от Фолксваген могат да си наберат добри инженери и да им направят добър хибрид - определено имат нужда такива двигатели.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Леберкньолд Баце и аз съм фен на Тойота и Лексус ама аре ако обичаш стига с тия простотии по адрес на немските производители Да кажеш че БМВ и Ауди не струват е като да кажеш че хлюндай конда и форд са най надеждните коли.Айде със здраве.
  • #9
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    "класа на Ле Ман прототипите Тойота доминира...Няма клас Леман""Класа който предполагам визираш е най важния и се казва LMP1 ( Le Mans Prototype (LMP) one)"Абе ти си толкова ***, че сам се опровергаваш. Последно, има или няма клас Ле Ман прототип?
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тръткоманиака, в класа на Ле Ман прототипите Тойота доминира...Няма клас Леман има такова състезание и е най известното за издържливост където АУДИ има 13 победи от последните 15 години.Класа който предполагам визираш е най важния и се казва LMP1 ( Le Mans Prototype (LMP) one) има LMP2 и други класове които са по - бавни но интереса към тях е много нисък.
  • #7
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    "/Тази год. и малките Порше 919 /2л от V4/ ще унижи легена с 1000 к.с."Му-ха-ха-ха! Това някоя врачка ли ти го предскава? Като гледам как се унижиха миналата година, представям се тая какво ще бъде. За да спечелиш състезание с честни правила трябва и акъл, не само пропагандни партенки. Ама немските зелки още не са уврели за това.
  • #6
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Тръткоманиака, в класа на Ле Ман прототипите Тойота доминира шампионата с 5 победи от 8 състезания. Алди - 2, Порше 1. Вагонетките с два отбора не можаха да вземат толкова победи колкото Тойота с един. Ха-ха, пълна трагикомедия! Голема работа са това свръхтехнологичните немски премиуми. Един японски производител на евтини коли ги направи за смях от първия път. Тая година чакаме ново шоу.
  • #5
    я опитай пак! ( преди 9 години )
    Ако ми дадеш инфо как Трътката бие Ауди на 24 часа на Льо Ман!?Там извън Ауди последните 15 го. от новия век са печелили веднъж Пожо 908 и веднъж Бентли/което пак е на Групата/Тази год. и малките Порше 919 /2л от V4/ ще унижи легена с 1000 к.с.
  • #4
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Аз добавям и че няма дизел който да не трака. А пък за Льо Ман - дизела биеше докато го толерираха регулациите. Откак изравниха енергиите за обиколка, Алди дишат праха на Тойота. Елементарно е: Хибрид >>> Дизел
  • #3
    мухаха ( преди 9 години )
    Време е и БМВ по примера на Ауди да пуснат кафеварка. До като чакаш пред сервиза да си сърбаш кафенцето.
fallback
Последни