fallback

Audi представи преносима еспресо машина

Прави горещо кафе за само 2 минути

Виждали сме всевъзможни аксесоари, създадени от автомобили производители, затова не бива да се изненадваме от най-новото предложение на германската компания Audi. Става дума за еспресо машина, която може да носите навсякъде. Преносимото устройство е доста компактно и може да направи топло кафе за само 2 минути, сочи информацията от Audi. Машината има захранване на 12 волта и работи при 16 бара налягане. Необходими са само малко вода и капсула кафе. Комплектът струва 199 евро и включва две нечупливи чаши, твърд калъф за пренасяне, кърпа за почистване и 18 пакетчета кафе. Снимки: AudiОще по темата:Bentley и Vertu с телефон за 12 500 евроКатарама за колан на цената на две суперколиНай-безумните аксесоари, предлагани от автопроизводителитеКарбонови ски Audi

Тагове:
fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е каква връзка има произведените в страната с продажбите? Те могат да си имат заводи в цял свят. Примерно в САЩ и Китай, за да продаваш в страната, трябва да имаш завод там, дори в Китай нямаш право да имаш завод на марката а трябва завода ти там да е задължително и с участие на китайска фирма, дори имам приятел, който шие в китай стоки и фирмата му също бе принудена да е с китайско участие и назначи една китайка като управителка и за да играе роля като китайска съдружничка и плаща по 3000 евро
  • #21
    Дошо ( преди 9 години )
    Ама то за такива като тебе е трудно да се сетят.Да ти го напиша ли пак по друг начин ако не си загрял още?
  • #20
    Дошо до долния ( преди 9 години )
    Става въпрос за произведени автомобили на територията на страната
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е как пък Германия 5 милиона, Пък то Само ФВ е продал почти 10 милиона, БМВ и Мерцедес още към 4 милиона, не знам Опел и Форд още колко милиона са произвели, ти нещо да не си слънчасал с тия 5 милиона?
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Брой произведени автомобили за 2013:Япония - 9,630,181Германия - 5,718,222Коментарът е излишен.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хм, странно че Джапан било равно на автомобили, като гледам мицубиши спират седаните, защото конглокенцията ги смачкала, Мазда,Хонда със спад в продажбите в Европа, А Европейските марки в подем а наденичките и ски-кафе машините скъсват продажбите. Кафе машината с повече продажби в Европа от Тойота и Лексус общо. Май хората за разлика от Дошо не смятат че Джапан е равно на автомобил.
  • #16
    горчивата истина ( преди 9 години )
    Alfa Romeo = китараBentley = смартфонVolkswagen = наденичкаAudi = ски а сега и кафе машина Ferrari = парфюмLamborghini = ТракторPorsche = часовникJapan = Автомобили
  • #15
    Леберкньодел ( преди 9 години )
    Маркетинговия отдел представя най-новата иновация от Ауди - намордник за китайско куче. Очаква се засилен интерес от страна на клиентите и продажбите да надминат продажбите на нови атомобили в Китай.
  • #14
    //// ( преди 9 години )
    Любопитен...взе ми думата от устата :)
  • #13
    Любопитен ( преди 9 години )
    Браво на тях, подели са инициативата на Фиат, които пуснаха кафеварка Лаваца през 2012 във Фиат 500Л
fallback
Последни