fallback

Tesla не постига целите си в Китай, съкращава персонала

С тези промени компанията цели да изгради силен и ефективен екип

Американският производител на електрически автомобили Tesla Motors съкращава част от служителите си в Китай, тъй като поставените от компанията цели за този пазар не са изпълнени, съобщи Ройтерс в понеделник. Потенциални клиенти разглеждат флагмана Model S P85 в шоурум на Tesla в Пекин. Снимка Ройтерс Съкращенията са част от плана за преструктуриране, който Tesla стартира по-рано тази година, след като не успя да изпълни плановете си за продажби на най-големия автомобилен пазар в света. От американската компания не съобщават точния брой съкратени мениджъри, като също така оставят без коментар информацията на икономическия вестник Economic Observer, който писа миналата седмица, че Tesla Motors уволнява 30% от служителите си в Китай, или около 180 от общо 600-те работници на компанията в страната. "Някои позиции са съкратени, други добавени, но като цяло броят на персонала ни в Китай е редуциран, което е част от обявения по-рано тази година план за преструктуриране", каза говорителят на Tesla Гари Тао. И уточни, че повечето от съкращенията са вече изпълнени. Тао допълни, че с тези промени компанията има за цел да изгради силен и ефективен екип, за да може да реагира по-бързо на пазара. Преди около месец Ройтерс съобщи, че Tesla не се справя с поставените цели за пазара на Китай и собственикът на компанията Елън Мъск е готов на мащабни уволнения, ако екипът не успее да задвижи нещата.

Тагове: Tesla
fallback
  • #9
    до модертатора ( преди 9 години )
    Едно наистина интересно изложение в Женева проспахте! По три дни в сайта висят материали,от които никой не се интересува,не коментира и не забелязва. В същото време истинските новини от Женева при при вас ги няма.Слава богу,че има и други сайтове и те ни предоставят истинска и интересна информация.Редакторите на АМ са се превърнали в секта,опитваща се да наложи собствени виждания и предпочитания.За щастие не им достигат нито знания,нито интелект,нито култура да го направят.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Според Тесла цената за Европа за най-евтината версия/версията с най-къс пробег/ е 72600 евро. или 142000лв. Това 59000 евро е някаква легенда. Имат и весия с 110950, като добавиш някоя екстра цената ще хвръкне. Съпостави с с цените в САЩ където започва с цена 57000 ДОЛАРА! А най-скъпата възможна Тесла в САЩ е 110000долара от всички тези цени извади 7500 долара, която плаща държавата. Тоест 57000-7500 излиза, че най-евтината Тесла в САЩ излиза на собственика 49500 долара или 88000лв. и то при сегашния супер скъп долар. Само преди 3- месеца 49500 долара бяха 70000лв. Къде е 70000лв. в САЩ и къде 142000лв. в Европа! И какви акцизи за Ел. колите говорите? Те са освободени от всякакви такси /изключвам ДДС/ но едно ДДС не прави цената двойна.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука има някой дето много мрази тесла. Явно всички клипчета на това как наказва разни спортни немски машини комплексира, част от "гостите" на тоя драскалник.Цените на тесла са колкото на конглокенти с двигатели в класа си, така че ... след година 2 когато и мрежата им е пълна в европа ще е много по-престижно и разумно да си купиш тесла и да се радваш на зверското ускорение с много нищожни разходи за поддръжка и гориво на фона на дизеловите печки от Германия.
  • #6
    Automotive ( преди 9 години )
    Анонимен, Tesla Model S в Европа започва от 59000евро, което далеч не са 300к лв. Това са официални цени без облекчения. Model S се използва за финансирането на по-евтин модел - Model X, който ще е в продажба скоро. Според плана на компанията Model X пък трябва да финансира още по-евтин модел, който да се появи след няколко години.Разсъжденията ти как хората няма да се замислят да дадат 60к лв за ел. кола, вместо 50к за нещо с ДВГ според мен са съвършено грешни.
  • #5
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Представете си колко са облъчени китайците с немска дизелова пропаганда, щом дори Тесла не може да пробие...В градовете им видимост под 20 метра от гъст дизелов смог, а китайчетата купуват ли купуват немски канцерогенни дизели.Живо доказателство че това което сам си го направиш, никой не може да ти го направи.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    Цените на тесла извън САЩ са различни, заради акцизите на батериите и подобни такси и мита. Чисто и просто държавни политики играят тука. В Норвегия имат огромни облекчения за Ел. автомобили и затова там се продава, като топъл хляб и не е толкова скъпо удоволствие, а дори е изгодно.
  • #3
    Ами ... ( преди 9 години )
    Чайна, майна!
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не е виновен екипа, виновна е политиката на компанията. Двойни цени извън САЩ. Човек който би извадил 300 хиляди лева за Тесла, едва ли ще си купи точно Тесла. И едва ли най-големият му дерт ще е разхода. Тесла трябва да преосмисли политиката. По-достъпни цени, за да ги погледнат клиентите, за които разхода на гориво е голямо перо и които ако инвестират едни 60-70000лв. в автомобил няма да се замислят да си купят Тесла пред конвенционален автомобил с ДВГ на цена 50000лв. примерно.
  • #1
    11 ( преди 9 години )
    аман от всякакви електрически кошницир които се опитват да ни налагат напоследък!
fallback
Последни