fallback

Последният автосалон на Veyron

Финалната версия на модела се появи в Женева

Производителят на спортни автомобили Bugatti сложи край на ерата Veyron. Последният произведен екземпляр на хиперколата украси щанда на марката в Женева, където се появи в компанията на първия Veyron.Двата автомобила - с номер на шаси 1/450 и с номер на шаси 450/450, са изработени в унисон. Подобно на първото Bugatti Veyron, последният екземпляр, наречен La Finale, има двуцветен екстериор в червено. Основната разлика е, че при Veyron La Finale екстериорът съчетава червен и натурален карбон. Bugatti предлага общо 8 различни цвята за карбоновите елементи.Финалният Veyron вече има собственик, като веднага след края на автосалона в Женева ще отпътува за Близкия Изток. Veyron La Finale е от върховата модификация Super Sport, която разполага с 1200 к.с. Производителите не назоваха цената на автомобила, но спекулациите сочат, че пожелалият анонимност арабин е платил около 2,6 млн. щатски долара.Моделът Veyron се появи на пазара през 2005 година, като през годините Bugatti предложи най-различни специални версии, включително върховата с 1200 к.с. във версии купе и роудстър.В компанията вече работят върху създаването на новия си модел - Chiron. За него се знае, че ще разчита на същия двигател като Veyron, но с нови турбини. Така мощността му ще надмине 1500 к.с, което ще позволи достигане на максимална скорост от 450 км/ч.Очакванията са новото Bugatti Chiron да бъде готово като концептуален модел до края на тази година. А серийната версия ще видим най-вероятно през 2016 г.Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Тагове: bugatti veyron
fallback
  • #22
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Хехехехе,салона наистина ще е последен за Вейрон.За съжаление обаче на господата форумни "специалисти" рекорда за най-бърза серийна кола ще остане и след Вейрон.
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Ще пестя от мизерната си заплатка, но ще си купя истинска кола"И ако не е тайна - какво точно ще си купиш? Поло с асфалтова изолация, може би? Дааа, рИкламата е гОУЕма работа ;)
  • #20
    Майка ти ( преди 9 години )
    Господин "Das ***" да ми даде пример за една писта където този тапир(вейрон)е постигнал добро време? Не само че този бетоновоз е сакат на пистата,но и в права линия е пъна скръб. Koenigsegg Agera R(да не говорим за one:1 или Regera) и Venom Gt му спукват седалищните мускули при ускорение.
  • #19
    до: Das Auto ( преди 9 години )
    Аз пък се съмнявам, че има интелигентен човек на света, който да е фен на селската марка. Ти си поредното доказателство, че съм прав.
  • #18
    Дошо ( преди 9 години )
    Ти в паралелна вселена ли живееш?Кьонигсека му разказва играта на тоя хипопотам.От тук нататък ще е така.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вече 10 години няма претендент,който да се мери с този автомобил!Така ще е и следващите 10 години!
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оффф, най-после продадоха и последния хипопотам. А дано вече спрат да ни занимават с недоразумения, че 10 г. мъка си е доста много. 10 г. тези убитаци ореваха орталъка, че имат да продават коли, а не искат да им ги купят. даже пущаха хиляди лъжливи статии, как ги правели на загуба, за да могат рибите да се хванат на приказката, че уж са на далавера и го вземат супер тънко, а търгашите от ВАГ са уж на загуба. Няма как да са на загуба, като продават легени, вместо коли.
  • #15
    обяви и обяви ( преди 9 години )
    до ония долу: ами гледай под статията бе!обява за вейрон, с пробег 17х.км. за 820х.евро, без пазарлъка, т.е. почти 50% обезценка!
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това го разхождат наляво и надясно, нагоре и надолу само и само да го продадът... Тъй де,все ще се намери някой футболеро или чаршаф да си го купи.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо, сега след като са ги продали ще спреш ли да, мрънкаш и да плюещ, че явно голям зор ти беше.
fallback
Последни