fallback

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Германците планират да продадат над 7 млн. автомобила на тази платформа през 2018 г.

Концернът Volkswagen Group планира да увеличи близо 3,5 пъти броя на автомобилите, които произвежда на модулната платформа MQB. Това съобщава изданието Auto Express, според което подобен резултат може да бъде постигнат през 2018 г.Според информацията през 2016 г. германците ще произведат над 4 млн. бройки от модели, изградени на универсалната архитектура. А резултатът от 7 млн. единици, или 3,5 пъти повече от 2014 г., ще трябва да се фиксира през 2018 г., като в него ще влязат не само машини с двигатели с вътрешно горене, но и хибриди и електромобили.Modularer Querbaukasten, както се нарича платформата, представлява набор от силови агрегати, електрически и електронни системи, елементи на шасито и други компоненти, които могат да се комбинират при различни варианти на разстоянието между двете оси и на пътния просвет. Залагането на подобна архитектура позволява на Volkswagen Group да намали съществено разходите си за разработки и производство. С налагането на MQB е много лесно модел за китайския или американския пазар да бъде прехвърлен за производство в европейски завод. От това печели най-вече клиента, който получава по-голям избор от автомобили, без да се променя съществено крайната цена, уточниха от VW при представянето на MQB.В момента MQB се използва за Volkswagen Golf, Golf Sportsvan, VW Touran, VW Passat B8, SEAT Leon, Audi A3, TT, Skoda Octavia и Skoda Superb. Шасито замести платформите PQ25, PQ35 и PQ46, като предстои на него да бъдат изградени Volkswagen Polo, VW Tiguan, Audi Q1, SEAT Ibiza, новите кросовъри на SEAT и Skoda, както и 7-местния всъдеход на Volkswagen, предназначен за САЩ.Снимка: Auto Express

 

 

Тагове: volkswagen group mqb
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Втората генерация мисля че го докара с клизми до 59/41%, за новата не е известно май още, но се съмнявам да е по-добре от 58/42%. Дори и толкова да е, пак е доста много зле за автомобил с претенции за спортен. Но, както се казва всекиму своето - докато има овци да дават пари за подобни недоразумения, ще се намерят и такива които да ги стрижат.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тодор, тия Голфове и Аудита не ги смятам за спортни, защото са с недозавиващи разбалансирани шасита. За мен не мощността прави колата спортна, а поведението в завои. За Ауди ТТ пак не чух какво е разпределението на масите, в тоя документ дето си дал пише само какво е максималното допустимо натоварване върху предната и задната ос, но то не е особено показателно. При първото ТТ то беше 62/38% за най-масовия модел с предно.
  • #24
    Toдор ( преди 9 години )
    Има достатъчно клипове на ваг в youtube.Можеш спокоино да пише Golf R,audi-S3,S4,S6,S8,rs3,rs4,rs6 се са с предно разположени мотори и центъра на тежеста е пред предната ос,а това дали са спортни или не сам прецени.От тук натака уикипедиа и взимаш контактите на ваг която фирма прецениш и поставяш директно въпроса на тях.Просто ми писна от сякви секти!Свържи се с ауди наи добре и ги питаи как са рапределили тежeста на Sport quattro S1 трябва да знаеш за кое ти говоря!
  • #23
    Toдор ( преди 9 години )
    По принцип при всеки мотор е различно защото всичките са напречни и с различни обеми,ако е позволено е тук можеш да видиш сам http://tt.mania.ru/TT_coupe18_132.pdf
  • #22
    Toдор ( преди 9 години )
    Или искаш точно съотношение килограм предна-задна ос?За кои модел тт горовиш?
  • #21
    Toдор ( преди 9 години )
    За платформа на новото TT е използвана новата разработка на Volkswagen MQB.Каросерията на автомобила е от алуминий, което ще позволи сваляне на 60 кг от теглото.Едно от основните предимства на платформата MQB, че предната ос е изместена още по-напред в сравнение с предишния модел. Двигателят остава на същото място, като така инженерите постигат по-добро разпределение на тежестта и подобрено пътно поведение.Tова отговаря ли на въпроса ти?
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тодор, чети внимателно, дедо Фердо е писал за центъра на тежестта на двигателя, не за целия двигател. Аз пак да питам че не разбрах, какво е разпределението на масите на Ауди ТТ със спортните претенции.
  • #19
    Toдор ( преди 9 години )
    Дедо Фердо,Дедо Фердо до преди тази твоя инженерна мисел те мислих за по умен ***.Кажи ми марка-модел с напречен двигател зад предна ос.За последно ще ти кажа че двигателя при тази платформа не е пред,а върху предната ос (полуоските минат през картера)ако знаеш кво вълще означват тези термини.Нямаш никаква идея и продължаваш да говориш Ганио!Повече мое мнение няма да получиш НЕЗАСЛУЖАВАШ!
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кажи точните числа, или те е срам?За много близко до ФТ86... хич не е много близко, повече от три пъти по-голям дисбаланс.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много близко до това на FT86 :) Значи платформата е отлична...
fallback
Последни