IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещето на комбитата Audi

Германската компания представи Prologue Avant

Бъдещето на комбитата Audi

Audi разкри напълно концепцията Prologue Avant, чиято официална премира ще се състои в началото на следващата седмица в Женева. Моделът разкрива бъдещия дизайн на марката, като разчита на хибриден мотор.
Бъдещето на комбитата Audi
"Нова интерпретация на философията ни за комби автомобили", с тези думи германската компания определя своя Prologue Avant. Автомобилът е дело на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте, като е базиран на купето Prologue, което бе показано по-рано тази година.

Новият Audi Prologue Avant се простира на дължина от над пет метра, като демонстрира агресивната предна част и ниско разположена решетка на радиатора. Фаровете са издължени и сравнително компактни, като са оборудвани с новите лазерни светлини. А под тях са разположени големи отвори за въздух. Задната част е скосена, оборудвана с малък прозорец на вратата, стопове с 3D дизайн и масивни ауспуси, които са монтирани в бронята.

Интересен елемент, който вероятно ще остане само на концептуално ниво, са дръжките на вратите. Всъщност такива няма. Автомобилът разполага с електромеханични врати, които се отварят при допир.
Бъдещето на комбитата Audi
Интериорът е оборудван с материали от най-високо качество - истински алуминий, хром, натурално дърво, скъпа кожа. Дизайнът е изчистен и дори постен, като е различен от това, което сме свикнали да виждаме при моделите на Audi. Уредите са изцяло дигитални, а салонът разполага с четири индивидуални кресла. За задните са предвидени OLED монитори.

Задвижващият агрегат на Prologue Avant не е бензинов V8, както се очакваше, а дизел-електрически. Хибридната система обединява 3.0-литров TDI двигател, електромотор и литиево-йонна батерия (14,1 кВтч). Комбинираната максимална мощност е 455 к.с., а максималният въртящ момент достига 750 Нм.

Хибридният двигател задвижва четирите колела, като позволява спринт от място до 100 км/час за 5,1 сек. Максималната скорост е 250 км/час.

По-впечатляващо обаче е средното потребление на гориво в хибриден режим - едва 1,6 л/100 км., сочи информацията от Audi. Само на електричество моделът може да измине 54 км.

Пред публика Prologue Avant ще се появи на 3-ти март в Женева. На швейцарското изложение ще видим и купето Prologue.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Абе за външен *** става
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тестовете в САЩ и Европа са строго дефинирани. Кви са тези глупости, че всеки производител си го мери както иска. Поне вземете прочетете....Нормално е хибридните да дават разход под 2/100 при него.
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Коста ( преди 10 години )
    Баварец, хем си прав, хем не си. Щото ще излезе, че обявеният разход трябва да е примерно:Градско - 1.6Извънградско - 3.5Много дълго извънградско - 4.8 И горе -долу така ще излезе, само че звучи лошо.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Едно време гумите служеха и за да обират вибрациите от пътя. Сега с тия нископрофилни гуми колите изглеждат като каляски, но май нещо с комфорта го позакъсаха.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    е как да не го дават другите? опел ампера дава 1.2л /100 в такъв режим
  • #9
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами аз не съм видял другите производители да пишат такива глупости. Колко плъг ин хибрида има вече в света, ама такива неща никой не пише. Да не говорим за реалността на пробега на ток, който обявяват. По тая логика всички производители да сложат малко по-големи батерии да се доближат максимално до 100 км. на ток и разхода къв ще име на книжка, като при ауди? Ами ще им е 0.05 примерно. Реално ли ти се струва? Хибриден режим е когато работи и ДВГ постоянно иначе е ел. режим!
  • #8
    15 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    е какво искате - да НЕ пишат колко е разхода в хибриден режим ли? това е информация за хора, които ще си купят колата и ще я позлват през седмицата да ходят на работа с нея, а вечер ще е на контакта в гаража. то е ясно, че вие няма да си я купете, но поне не се излагайте с неграмотност
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея стандартизирани тестове да не би да ги пишат от петролните компании, човек си купи нов супер-пупер автомобил и хоп, станал редовен член на клуб "дърпам си цистерна с гориво"
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Automotive ( преди 10 години )
    @Швабен зи каскенТеста не се измерва в километри, а в секунди. Тая година ще влезе в сила модернизиран тест и резултатите вече трябва да са по-реалистични.
  • #5
    2 rate up comment 20 rate down comment
    Вретимир ( преди 10 години )
    фолцваген са подобри