fallback

Квантовата суперкола претърпя първи фейслифт

Моделът Quant F вече може да измине 800 км с едно зареждане

Компанията от Лихтенщайн NanoFlowcell AG представи обновена версия на електрическата си суперкола Quant F. Автомобилът, чийто силов агрегат е резултат от изследвания в областта на квантовата химия, ще се появи пред публика на автосалона в Женева през март.Максималната мощност на четирите електромотора, поставени на всяко колело, е 1090 к.с., което е със 165 к.с. повече от предишната версия на суперколата, носеща името Quant E. Освен това моделът е получил двустепенна автоматична скоростна кутия. Благодарение на нея максималната скорост на Quant F вече превишава 300 км/ч.Моделът е получил подобрен карбонов монокок, предоставящ повече място в салона, както и активен заден спойлер. Увеличен е също така преходът на колата с едно зареждане – от 600 на 800 км. Електромоторите на Quant F се зареждат от специална "flow cell" батерия, работеща и като горивна клетка, в която обаче не протича реакция между кислород и водород. Инженерите на компанията използват две йонни течности - една с положителен заряд и една с отрицателен заряд. Те се съхраняват в два резервоара с общ обем от 500 л.От NanoFlowcell AG твърдят, че екстериорът на Quant F напълно отговаря на всички изисквания за хомологация на автомобила, докато интериорът – на 90%. Компанията планира да проведе краш-тестове на модела си в САЩ и Германия.За първи път прототипът NanoFlowcell Quant дебютира преди година отново на автосалона в Женева. През лятото автомобилът получи сертификат, който му позволява да се движи по обществените пътища на Европейския съюз.Снимки: NanoFlowcell AG

 

 

Тагове: nanoflowcell ag quant f
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    На вид изглежда много добре, конските сили, автономията всичко е невероятно, само тези 500 литра йонна течност ме втрещява, това е повече от шест 80 литрови бойлера. Половин тон течност и къде стои? В багажника ли е ? Или под цялото купе се плиска напред-назад? И последно как е защитена от изтичане? Да не стане на първия краш тест да наводни с йонна течност халето. И не на последно място отровна ли е? Токсична ли е? Леснозапалима ли е?
  • #17
    Alfa ( преди 9 години )
    1090к.с. и минава еднва 300? Явно повече от половината отиват за тоз китюк от 500л. Аре стига сте ми ги хвалили... В момента е ерата на хибридите или електрически, които не гонят кой зн какъв престиж или показания. Чак толкова не се е развила технологията, че да ми праят суперспортна кола и пробег 800км.
  • #16
    До Wow ( преди 9 години )
    "За това говоря, но някои пубери тука като кажат, че марки като ВАГ, БМВ и Мерцедес не се развивали към ЕКО технологии. Ето ви малко факти и после говорете, кое повече вреди на природата! Но невежите си говорят небивалици без покритие..."И как точно свързваш този автомобил със ВАГ, БМВ и Мерцедес, че нещо не ни стана ясно?
  • #15
    Wow ( преди 9 години )
    За това говоря, но някои пубери тука като кажат, че марки като ВАГ, БМВ и Мерцедес не се развивали към ЕКО технологии. Ето ви малко факти и после говорете, кое повече вреди на природата! Но невежите си говорят небивалици без покритие...
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    TOYOTA e лидер по сервизни акции патентите които са регистрирали са за да правят пари от тях
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Батериите изпускали отровен газ!?!? Ай върви си запали колата в гаража и дишай неотровни, даже полезни според вагенското фенче изгорели газове! То акъла не е глок та да го набиеш на германска каска!
  • #12
    Бъдещето е в ... ( преди 9 години )
    Графеновите батерии! Ама миналото (нефтената далавера) пречи с всички сили.А въздуха става все по- ....
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    От 2016г. влиза в сила забраната за продажби на Никел кадмиеви батерии, защото са супер отровни и унищожаващи околната среда Кадмият е вещество, което става канцерогенно и токсично във водна среда. Вече е забранен за употреба в бижутата, прътите за запояване и пластмасите съгласно регламента REACH за химичните вещества.Освен това се забраняват и оловните батерии и акумулатори няма да коментирам колко отровно е оловото. А литиево йонните, са изключително взривоопасни и лесно запалими и горят с вного високи градуси, отделно изхвърлят силно токсичен и отровен дим.
  • #10
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Големите корпорации имат за цел да печелят, иначе няма как да оцелеят. Затова инвестират в печеливши технологии. Малко са тези като Елън Мъск дето имат милиарди за прахосване. А Тойота са абсолютни лидери в технологично отношение - хибриди, силова електроника, горивни клетки. И въпреки това правят по-голяма печалба от ВАГ, чиито най-модерни технологии са канцерогенни дизели от миналия век и светодиодни лампички изобретени от японци. Японска ефективност срещу немска немърливщина, господа.
  • #9
    Стен ( преди 9 години )
    Колата изглежда супер,показателите също,само дето цената и ще е колкото няколко апартамента в София,предполагам...
fallback
Последни