Продажбите на компактни кросовъри в европейския премиум-сегмент за първи път ще прехвърлят половин милион единици през тази година. Това ще стане благодарение на новите модели на BMW, Land Rover и Mercedes-Benz, съобщава изданието Automotive News.Към момента този сегмент е един от най-динамично развиващите се. През 2010 г. в него са продадени 270 000 бройки, докато според аналитиците на пазара, догодина продажбите на компактните премиум-кросовъри на Стария континент ще достигнат 600 000 единици.
-
#14
"Ако твоите любими японски марки си пуснат продуктите на тези цени, ще продадат по 10бр и ще зарежат пазара" Еми истина си е - ако Лексус пуснат ЛФА за $500 000 на цената на трицилиндрово гоуфче "ще продадат по 10бр и ще зарежат пазара". М/у другото коя талига правена в германия струва $500 000? Сигурно ше е някоя яко тунингована гоуфара хахахаха!!!
-
#13
Само яките джипки са в класацията , просто тойота,нисан, мазда и хонда не се водят премиум, какво остава за хюндай и други подобни. На тоя"умник" дето е написал несъществуващото словосъчетание псевдо-премиум ще му кажа следното, една марка се явява премиум, когато предлага продуктите си на по-висока цена от останалите и успява да си пласира стоката с успех. Ако твоите любими японски марки си пуснат продуктите на тези цени, ще продадат по 10бр и ще зарежат пазара , колкото и да ти се ще, не става
-
#12
Принципът на съвременния потребител:Защо да давам за нещо 30 000, като мога да го купя за 60 000?
-
#11
Нямали място лукс и компактност в едно изречение. Кога нахрани кокошките, че ти остана време и глупости да пишеш. В Лондон, Ню Йорк или Хонконг. Си има луксозни квартали, луксозни сгради с всякакви квадратури. Цената варира от 40000 долара за квадратен метър до 245000 долара на квадратен метър, я сметни една "гарсониера" 50кв.м. на запад ги наричат студиа, та едно такова студио може да задмине цена от 10 милиона долара. Това според теб за бедни ли е? Лукса не е в пространството. По селата хората имат по 5 декара двор и двуетажни къщи с обща площ 200-300кв.м. но пък не могат да ги продадът и за 10000лв. Тръгнал *** да обяснява за лукс, ха ха .
-
#10
От списъка от гледна точка на дизайна само Ровърът прилича на джип, останалите са повдигнати каросерии на съответните лимузини, затова си и остават СУВ-ове.
-
#9
Лукс и компактност в едно изречение нямат място. Разбира се немските псевдо-премиуми правят такива модели за глупавите си фенове. Сложат нещо лъскаво, вдигнат цената и шараните кълват на гола кука. Все едно да отидеш в агенция за недвижими имоти и д си купиш луксозно жилище, което е боксониера. Смешна работа. Същото и с колите. Продават ти табуретка с цената на диван, а ти казват, че е луксозен фотьойл. Докато има балъци ще има и тарикати, като немските производители.
-
#8
Range Rover Evoque nad 50 hiliadi broiki,pri sredna cena na avtomobila 85 hiliadi leva.Bravooo
-
#7
Лексусите дали са продали 20 броя или и тях ще ги спират?
-
#6
Да, да, вижда се в таблицата кой кога и къде слага..
-
#5
Ако забеляваш, тука са сложили сам "премиум" според разбиранията на някой. няма го Кашкай, който с най-високото си оборудване на новия модел слага в малкия си джоб някой от тия по-горе "луксозни" компкани съвчета. Мазда Cx-5 също го няма въпреки, че избива пазара... Абе статия колкото да я има..