В средата на януари компанията BMW официално представи обновения хечбек 1-Series, но така и не разкри неговата най-мощна модификация – M135i. Вчера тази "несправедливост" бе поправена от производителя, който публикува официални снимки на машината.
-
#8
Сори пичага ,но или не умееш да караш или си с много кофти гуми .Аз лично имам 530хд ,от 2011 година и да наистина дадох 100 и кусур лева за него ,но никъде никога и по никакъв начин ,тази кола не ме е подвела или оставила.Налага ми се да пътувам много из Европа ,Алпите ги катеря всяка година ,предимно през Швейцария ,по някога Франция ,в брутални снегове и адски гадно време и по никакъв начин ,не съм се почувствал несигурен в БМВто.Преди това имах Субару а след това Ауди олроуд.Аудито ставаше .
-
#7
Чудя се къде видяхте красиво в това. Хайде събудете се. Немските фирми вървят с дизайна поне с 10 години назад. Отричат хубавото а после като се наложи хоп и те като жабата вдигат крак. БМВ не е лоша марка но са летни коли. Скоро ми се наложи да се кача на Алпите с Xdrive на 5 серия останах разочарован един с една Алфа 159 Q4 постоянно ми се подиграваше че като спра в байра и правя задръстване. Имаше обилен сняг и беше ужасно. Не може толкова скъпа кола за над 100 хиляди евро да е толкова слаба
-
#6
За мен Бенгъл е машина. Като излизаха колите ми се виждаха откровено грозни, ама в последствие, дори сега 14-16 години по-късно ми изглеждат напълно модерни и ме радват доста. И аз мисля, че си изпревари времето.
-
#5
Нека всички критици да помислят малко кой е таргета на този дизайн!В момента има два много големи пазара исвън Европа - САЩ и Китай.Новият дизай,спорен или не е предназначен за клиентите далеч на изток и запад. А те имат различна култура,традиции,архитектура,мода и затова различен вкус.Днес повечето европейски конструктори разчитат на репутацията си в Европа и на новия дизайн,съобразен с новите пазари.A при 2 млрд.потребители и 40 млн.прод. в САЩ и Китай,това е определящо. А за нас поне странно.
-
#4
Аз също не харесвам много сегашния дизайн на марката. Освен фаровете загубиха идентичност. Бенгъл го оплюваха но той беше изпреварил времето си.
-
#3
Харесва ми доста тази колица, фейслифта е чудесен, фен съм на марката (и карам прилично БМВ)... дори бих купил този модел след няколко години на старо.Но нека да си признаем че ако закрием емблемите и бъбреците, дизайна трудно се отличава от някоя японка/корейка. Чудно ми е как се стигна дотук след класическия дизайн на 90-те и трдните за възприемане, но наистина уникални произведения на Бенгъл в следващите 10 години.
-
#2
Обновената единица, включително 135 вече я има по конфигураторите, така че и официални снимки си има.Nev, на мен ми приличаше на прасе :D
-
#1
Браво! Добре, че оправиха фаровете и стоповете, защото предното поколение направо си приличаше на оцъклена жаба! Сега доста добре се е получило!Много ще ми бъде интересно да направят сравнителен тест м/у Xdrive и това със задно задвижване само, като пътно поведение.