Компанията Nissan временно замразява работата върху най-смелите си и нестандартни проекти, за да съсредеточи усилия за развитието на масовите си модели, които носят и по-големи приходи, съобщи агенция Automotive News.
-
#14
Всички тук, които казват, че Нисан са здрави а Рено не потвърждават факта, че в България всичко се базира на: някой в магазина чух да казва че... Нисан в Европа и Рено използват едни и същи двигатели скоростни кутии и платформи. Разликата е в дизайнаРената се смятат за по-калпави защото са масови, Нисаните са малко в БГ и Европа и малко хора могат да се оплачат от тях, а и как ще се оплачеш от японка - нали ще те бият някаде
-
#13
Нисан винаги са правили добри автомобили.Но явно нещата в Рено нещо бъркат нещата. Нероятно ръководството желае концерна да върви по пътя на Дачия - евтини, сравнително читави автомобили които да се харесват на по-нископлатежните европейци (доста стиснати) и на третия свят, чат пак и на 5-ия свят като България. Но точно Нисан са емблемата на концерна като авторитет, така че трябва да са внимателни с марката.
-
#12
Браво на Порше, дизайна са го докарали като този на Лексус ГС от преди 10 години. За справка http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b1/Lexus_GS_450h_Obsidian.jpg
-
#11
Ако спрат и колите като GTR и 370Z това в прав текст ще означава, че Рено възнамеряват да гасят тока на Нисан
-
#10
Не Нисан, а Карлос Гонс ги е замразил. не е тайна, че Рено са му лубимите златни кокошки, а Нисан ги недолюбва. С много модели и проекти на Нисан постъпи така. Дори по едно време беше спрял произвотството на ГТР и беше казал, че повече няма да се произвежда, а точно преди това модела имаше рекордни продажби и се чакаше за него много време. Изобщо този е на пълна хранилка и издръжка от Рено, а всъщност в концерна парите идват от Нисан и дачия. рено от доста време са на червено...
-
#9
вървят към закриване с пълна сила ! В европа моделите им са все още неразпознаваема екзотика, никакви маркетингови трикове не могат да променят това, а и този модел на 50тицата имат всичко налично пък не могат да го реализират... некадърно ръководство
-
#8
Аман от зомбирани фенчета, които си повтарят мантрата щом е японско трябва да е върха (същото важи и за вагенистите)Вместо да храните и обиждате от безсилие представете други данни
-
#7
За добро или за зло , това е пътя на Нисан.Колкото по скоро без Рено,толкова подобре!
-
#6
Японска премиум гама с 50% френски и немски двигатели, правен с френски пари, сглобяван в Америка, Европа и Близкия Изток и за капак до скоро дори не се предлагаше като марка в Япония
-
#5
Явно Рено са затегнали кранчето и няма пари за Инфинити и други глезотии. Няма да ме учуди скоро в Европа да се (ги) оттеглят Инфинити. То и сега виждам причина да стоят както продават по 2-3 хил бройки на година, дори Лексус за който Европа е слаб пазар прави 10х повече продажби