Компанията Nissan временно замразява работата върху най-смелите си и нестандартни проекти, за да съсредеточи усилия за развитието на масовите си модели, които носят и по-големи приходи, съобщи агенция Automotive News.
-
#24
И едно въпросче за Инфини - защо този супер здрав и луксозен японски бранд предлага топ модела си на цената на средно БМВ 5ца и БМВ само в Европа продава повече коли от Инфинити в цял свят
-
#23
Едно въпросче до феновете на Нисан, щом Рено дърпа Нисан назад, защо Нисан през 1998-а пред фалит и си стъпва на крака чак 2001 когато Рено вече притежава 45% от Нисан (без да броим Нисан Дизел)Ако не бяха френските пари в момента щяхте само да си спомняте за Нисан. А щом Рено спира парите значи може би японците са неспасяеми
-
#22
Никога не съм се оплаквал и не съм бил толкова недоволен от която и да било друга от колите си (и то става дума само за чисто нови коли). Та от тази гледна точка няма как да бъда убеден, че на тоя свят има по-скапани и незаслужаващи парите си коли от японските! От гледната точка на човек, който с работене е изкарал парите, с които ги е купувал и поддържал.
-
#21
Кормилните системи бяха със старите хидравлични усилватели във времето, в което повечето производители масово вече вграждаха електрически. И още много, много други забележки. В тези две коли нямаше нещо, което да беше съвременно и да работеше добре. За това, което предлагаха, цените им от по 34 42 хил. лв. бяха абсурдно високи.
-
#20
Още на третия месец и на 3000 км. разбрах, че при неколкократно агресивно спиране от висока скорост, дисковете се изкривяват и вибрациите във волана стават толкова силни (т.е. толкова много се изкривяват), че на третия път усещаш, че спирачния път е станал двоен и едвам успяваш да държиш волана. И двете коли имат недопустимо висок център на тежестта и са нестабилни при високи скорости.
-
#19
Всичко беше старо и допотопно. В същото време колата беше изработена само от евтини материали и беше много зле сглобена всичко се мърдаше и хлопаше. С Королата на жена ми беше същото положението. Струваше ми се, че един и същи човек ги е мислил и сглобявал. Отделно от това, колите бяха откровено опасни. Мицубишито например имаше най-неефективните спирачки, които съм виждал и пробвал.
-
#18
Не искам да се заяждам, но повечето хора в БГ купуват колите си на старо. В тази ситуация много често немските, италианските и френски коли, се оказват проблемни, защото са много, много по-иновативни от японските. Мицубишито, за което стана дума, го купих чисто ново, беше модел 2009г. Вярвайте ми в тази кола не работеше система изобретена преди по-малко от 20 години. Моторът беше най-новото нещо и пак беше технология, която през 2009г. вече никой не ползваше.
-
#17
Повечето от коментиращите тук, са запознати с гледната ми точка по въпроса за японските коли. Преди да я оплюете за пореден път обаче, замислете се пак, защото както неведнъж съм отбелязвал, всичко, което коментирам по този въпрос се базира на собствения ми личен опит с чисто нови коли. Карал съм чисто нова френска (Пежо преди 10 години), чисто нови италиански 2бр. (Алфа Ромео и Фиат), чисто нови японски, първата произведена действително в Япония (Мицубиши и Тойота) и днес карам немска - БМВ.
-
#16
Аз като им слушам сегашната рекламна кампания по радиото, как наблягат на факта, че дават заместващ автомобил като се чупи твоя. Значи и Инфинити и клиентите смятат, че е необходим след като ще се повиси по сервизите.
-
#15
Да ги бягате тея нисани и инфинитита!На чисто ново инфинити му се скапа двигателя на има няма 10 хил. км.Последва директна смяна с нов двигател и оправданието "Видяхте ли, ние сме премиум марка и веднага ви подменихме скапания двигател!"