fallback

Lada Niva получава дизел от Alfa Romeo

Руският всъдеход ще получи 1.3-литров MultiJet

В компанията АвтоВАЗ продължават да търсят дизелов двигател за своята Lada4x4, известна като Niva. Според изданието Руский автомобил, в завода вече е сглобен и се тества прототип с италиански турбо-дизелов двигател.Моторът е 1.3-литров MultiJet, който се поставя на няколко модела Fiat, както и на Alfa Romeo MiTo. Той се предлага в различни варианти на мощност, като според информациите този на руската машина развива 85 к.с. и 180 Нм въртящ момент. От АвтоВАЗ засега не потвърждават официално новината.През октомври руският производител обяви началото на продажбите на версията Lada 4x4 Urban. Автомобилът се продава на цена от 402 000 рубли, което в момента означава около 7310 щатски долара. „Градската“ Lada4x4 се предлага с климатик и електропакет в базовото си ниво на оборудване, а също така е с подобрена шумоизолация.Автомобилът е оборудван със стария агрегат – 1.7-литров бензинов с мощност 83 к.с., който работи в комбинация с 5-степенна механична скоростна кутия. Запазено е задвижването на четирите колела с блокировка на диференциала.Като опция при модела вече се предлагат кожени седалки с нагряване, както и електрически огледала.Снимка: АвтоВАЗ 

 

 

 

Тагове: lada niva lada 4x4
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизеловата версия навярно ще е за по топлите места и градовете, както и за износ. Руснаците с техните големистудове по принцип дизелови автомобили не карат. Единствения дизел, който се кара в северните райони е на Тойота. Само той пали при минус 30-40 градуса. Никой друг. Как го е направил японеца просто не знам. А Лада Нива за руските сурови условия ще си остане с бензиновия двигател най-доброто и надеждно предложение. За извън пътя колата е супер и слага в джоба си разни скъпи офроудъри.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    1.6 литровия дизел на фиат също е мноого добър двигател. Стандартно 120 коня с висок въртящ момент, а разхода в града е около 6 за по-натруфен хеч. Дизели във Фиат имат и винаги са имали едни от най-добрите. Не случайно сузуки решиха да ползват 1.3 дизела на Фиат пред двигателите на VW... защо ли?
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Единственият проблем, който може да има с дизел при Лада Нива, може да е само запалването при ниски температури -25 и надолу.Това не е кола за състезания, а за офроад и при условие, малък бензин с малък въртящ момент и върши работа в момента, то това предложение от Алфа е предостатъчно.
  • #11
    ККК ( преди 9 години )
    Щото италианците не могат да правят дизели, затова първия дизел с модерна комън рейл технология (разработена съвместно с Фиат и Бош) е Алфа Ромео 156 през далечната '97. А Ауди и ФВ се пънаха с тракащите помпи дюзи години наред след това, докато накрая и те не се отказаха... Щото са големи иноватори, не за друго
  • #10
    NANI ( преди 9 години )
    1,7- 83 к.с. са преди 2010 година, след 2010 са 1,7-95 к.с.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Големи разбирачи беее, особено онзи, който споменава немските кошници. То наистина трябва да си много ***, че да намесваш немската "света троица" в статия за Лада Нива. Ще попитам друугите разбирачи как до сега се е движила тази кола с 1,7 бензин 83 к. с., а сега няма да може да се движи с 85 к. с. от дизел с по-голям въртящ момент. Дечицата си мислят, че всичко са коне и най-доброто е с повече и на светофарите да са първи. Има и коли с друго предназначение. Нива е добра извън пътя.
  • #8
    ....... ( преди 9 години )
    Ти в кой свят живееш????? Италианците нямали дизел.... интересувай се за 1.9jtd 1997год. Какво е иновативното в него и ще разбереш колко си смешен с тея кошове които изброй....
  • #7
    Иван ( преди 9 години )
    Ти колко италиански дизела си карал ?
  • #6
    Alfist ( преди 9 години )
    Явно ще я правят градски SUV с тоя малък двигател :DА до професора по-долу, колега ти явно си от хората, които си мислят, че само Ауди и Мерцедес правят дизели, ама не ти чатка акъла, че ако сложат такъв мотор на тая коруба, цената й ще скочи двойно. И хайде стига грандоманщини, защото на пазара има и коли под 50 000 евро, които също претендират да са дизел.
  • #5
    ех,професори! ( преди 9 години )
    Освен за Панда и 500 за нищо друго не става! Явно никога не сте карали автомобили с истински дизелови двигатели/Мерцедес,БМВили Ауди/за да твърдите'че това е добър двигател.От малките кубатури в дизелите добър е1.5 на Рено и 1.6 на Пежо/Ситроен и ФВ.Може би ще се окаже добър и 1.6 на Хонда,но трябва време да се види.Фиат нямат нито един добър дизел,с изключение на 3.0 л.на Рам/ако е тяхен/.
fallback
Последни