fallback

Ясна е цената на новия RS3 Sportback

Моделът на Audi стартира от 56 600 евро

Изданието Worldcarfans публикува списък с цените на новите горещи версии на Audi А3, сред които е и върховият RS3 Sportback. В Европа цените на новия модел, който Audi разкри преди седмица, започват от 56 600 евро. Това прави моделът с приблизително 16 000 евро по-скъп от версията S3 Sportback. Сравнително високата цена обаче вероятно си струва, тъй като RS3 Sportback вече бе обявен за най-мощния и бърз хечбек на планетата. Моделът се задвижва от 2.5-литров турбо-двигател, развиващ 367 к.с. и 465 Нм въртящ момент. Двигателят работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия S tronic и задвижване quattro, като ускорява модела 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди. Средният разход на гориво е в рамките на 8 л/100 км. Максималната скорост при RS3 Sportback е ограничена до 250 км/ч, но по желание на клиента и срещу съответното доплащане ограничителят може да бъде преместен на 280 км/ч. Продажбите на новия RS3 Sportback трябва да стартират през първата четвърт на 2015 година. Първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени в началото на лятото. Снимки: Audi

Тагове: audi rs3 sportback
fallback
  • #21
    KKK ( преди 9 години )
    Анонимният под мен направо кърти! Поздрави за грамотното мнение, дори и не по темата :)
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    $"половината "бизнесмени" са синчета на бивши партийни секретари, които ни лъжат, че имаме и минаваме през преход"$ Ха ха какво нещо е народния фолклор. Това са легенди. Вероятно един на 1000 бизнесмена у нас е получил някакво куфарче след падането на комунизма. Вероятно на всеки 1000 бизнесмена 2-*** или дори 3-*** са изкарали парите си по престъпен начин, да сложим още 10 на 1000 да са забогатели от реституция, върнати имоти, земи, някой дори дворци. но 90 и кусур % от бизнеса е успял със свои сили. Дошо ти рискувал ли си в живота, за да успееш? Да станеш да вземеш всичките си спестявания, да си заложиш жилището и всичко ценно, за да инвестираш в бизнес? Някой успяват, други не. Има и доза късмет, както и доза упоритост. Някой чукат на една врата и като им я хлопнат се отказват, други чукат на 100 врати, докато им се отвори една и успеят. Трети като теб си повтарят, че всичко е нагласено, целия бизнес е мафия, крадци и партийни секретари. Представи си тази държава се издържа от данъците на бизнеса, представи си стотиците хиляди действащи фирми у нас, как може 100 или дори 200 партийни секретаря да държат половината? Видял ли си милионите на Тодор Славков, внука на Тато? Няма такива, ходи за дребен хонорар да го развяват като панаирджийска мечка из Биг Брадър.Вероятно не са стигнали куфарчета до тях. Или не са били чак толкова много тези куфари. Стига с тези градски легенди.
  • #19
    Дошо до дошовака ( преди 9 години )
    Народът го е казал: мъжко дупе един път се ...и т.н. На теб като ти харесва значи, че си от обратната категория. Живей си с нея но не ни я натрапвай!
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    В България имаме някво перверзно мислене, че който взима повече пари трябва да определя правилата и да му се кланяме.Хич не ме *бе кой колко взима - половината "бизнесмени" са синчета на бивши партийни секретари, които ни лъжат, че имаме и минаваме през преход . Та по тоя повод, ако ще и да се къпеш в пари като си *** ***, ще ти го кажа, а за селските бекове с Ауди и VW всички знаем. Та това имат предвид хората, като казват, че е прекалено скъпо - просто не си заслужава парите.
  • #17
    нововнос ( преди 9 години )
    "Адско задръстване на Аспарухов мост!Пламна "Ауди" с газова уредба"Какво повече има да говорим за марката и за клиентите и.....
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе хаха, те хората взимат на месец, колкото дошо за 5 години , обаче видиш ли, все някой прави сметките за парите на другите хора хахахах. Еййй умници бе :)
  • #15
    нововнос ( преди 9 години )
    Поправка, стартовата е 56К евракис, с 15тина К отгое и стана 70 евроакис. 140 хиляди лева. Айде нема нужда, за алуди с 370 коня. Не са 400, нито 500, че да да струва толкоз пари.
  • #14
    Нововнос ( преди 9 години )
    Стартова цена 65600 евракис. Хубаво. Добавяме още минимум 10 хиляди, да не кажа и 15 за някои сносни екстри и персонализации и стават ~80 хиляди евракис. Скъпичко.Все пак варианта с един GTR на 2-3 години и една торба пари остатък за бензин ми се струва по-сполучлив. А и далеч по-спортен очевидно. За какво друго ми трябва RS3 ако не за спорт и бясно ръчкане, няма да ходя на седмично пазаруване с нея я. КАто ще е за ръчкане - ми нека да е ГТР, той поне за това е направен и няма да се разпадне.
  • #13
    До долния ( преди 9 години )
    Динамика малкия означава не само да дърпаш на старта ами и завои да вземаш! Не като алудито да ходи там накъдето го влачи тежката предница.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи да сравняваш М1 с RS3 е пълна глупост. Това са две коренно различни коли. И лично за мен Аудито е по-добрия избор. М1 първо че е двуврато купе със задно предаване и с динамика 5 сек. 0-100км. RS3 е четириврат хечбег с 4Х4 и по-добра динамика. Тоест RS3 освен че е по функционален и практичен е и по-бърз.
fallback
Последни