fallback

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F

Мощността на двигателя е увеличена до 477 к.с.

Lexus разкри нови подробности за бензиновия V8 двигател, който задвижва спортното купе RC F.Новият 5.0-литров мотор с 32 клапана представлява модификация на агрегата, използван за седана Lexus IS F. Мощността му е увеличена с 12 % и вече достига 477 к.с., а пределът на оборотите е нараснал от 6800 до 7400 об/мин.От компанията съобщават още, че по-високата степен на сгъстяване 12.3:1 е позволила да се увеличи максималният въртящ момент в целия диапазон на оборотите. Сега той е 530 Нм и се постига в диапазона от 4800 до 5600 об/мин.Инженерите на Lexus са подменили почти всички компоненти от мотора с нови, в това число системата за впръскване, изпускателната система, буталата, коляновия вал и системата за променливо газоразпределение.Новият V8 използва клапани от титан и биели от високоякостна стомана. Освен това при движение с нормална скорост двигателят работи по цикъла на Аткинсън, а при по-сериозно натоварване се връща към цикъла Ото. Това решение доставя по-добра ефективност и по-нисък разход на гориво, твърдят японците.Lexus RC F ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път до 270 км/ч. Дисциплината драг на 1/4 миля изисква 12,5 сек.Снимка: Lexus 

Тагове: lexus rc f
fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Комбинацията с циклите е много интересен. Швабите трябва да се учат великите японци.
  • #21
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    баварец, под цикъл на Аткинсън се разбира степента на сгъстяване да е значително (да кажем >15%) по-малка от степента на разширяване. Не знам кой турбо мотор го може това.
  • #20
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Лексус-постоянният кошмар за босовете на Мерцедес и БМВ.
  • #19
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ефективността на турбо-моторите е рекламна партенка. Тойота с голям атмосферен бензинов хибрид разби турбинираните дизел и бензин хибриди на Алди и Порше във WEC. Какво по-добро доказателство от това че даунсайзинга е безсмислен?
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голяма технология, голямо нещо!А като резултат - посредственни данни за ускорение!
  • #17
    бавареца ( преди 9 години )
    а виждам, че и някой от перник е написал нещо - срванява колата , която мисли да си купи след 20г - голф R - с лексъс. боже мили.
  • #16
    бавареца ( преди 9 години )
    всички съвременни турбо-мотори напрактика работят в модифициран-аткинсън . резултата е дори по добър само че се прави по лесно - направо от самосебе си. ама то на село като живееш от де да ги знаеш тия неща - дай ви само да плщете я ВАГ, я германец, я японец - само вие на село сте най-великите. вземете се спрете.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус и Голф Р, а бе пич ти сериозен ли си? Нали не мислиш, че са от един клас двете коли.
  • #14
    бавареца ( преди 9 години )
    цикъла на аткинсън изобщо не е за ротационни двигатели. човека си е измислил цял коляно-мотовилков механизъм за целта. този механизъм в моемнта се ползва само в някой моторчета на Хонда - да си режат тревата с тях и като преносими генераторчета.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    вагенското фенче налази - ххахаха *** *** селски - бягай да клечиш във външния *** от ваг - тоя лексус е като летяща чиния в сравнение с вагенските *** смрадливи!
fallback
Последни