Наскоро компанията Mercedes-Benz показа пред фотографи тайнствен концептуален модел на автономно транспортно средство, като и разкри част от проекта за създаването му. Автомобилът обаче бе старателно покрит, което още повече разпали въображението на медиите.
-
#25
То и БМВ не е отговорило на много модели, които има Мерцедес.
-
#24
А така. Време е мерцедес да покажат, че са по-добри и в този сегмент :)
-
#23
Охооо аутомедия , защо сте ми изтрили клиповете на колите ми? Нещо вашия човек Дошо много го забих ли? Ха ха. Съжалявам, че слагате цензура, когато не ви е угодно. Тотално се компрометирате. Специално ви завещавам двата клипа в you tube под заглавия ' За Дошо' и 'Специално за Дошо'
-
#22
Тоз пък поне според тойота градско авенсиса 177к.с. харчи 8. Зимата ги брой 10-12 особенно при студена кола. Вижзал си ти авенсас на куково лято. 6 литра може да харчи този авенсис по надолнище по инерция. Като видя лъжец да лъже и за нарича другите лъжци падам от смях. Препоръчвам ти преди да лъжеш да проверяваш техническите характеристики на колите.
-
#21
Пак ли си тръгнал с торбата с лъжите бе ей! Не се спря да лъжеш и да мажеш. Всеки ден е това, всеки. Не ти ли омръзна! За мотора, който говориш 177 к.с. е 2,2 д-кат. Имал съм Авенсис с него и някой те е излъгал, че толкова харчи и ти нас ни лъжеш или просто си го измисли. Авенсиса е по-голям и тежък от ИС и ми харчеше 6-7/100 средно. зимата на градско съм стигал до 8, но повече никога. В обявите мога да ти кажа, че повечето Лексуси са с навигация. Погледни мобилето и спри с лъжите си!
-
#20
Колкото и да спорите истината е че в еко сегмента има само една кола в момента която няма конглокенция и това ТЕСЛА! Останалото са жалки опити! Всеки който разбира поне малко от инжинерни науки и техника е наясно че теслата е поне 3 крачки пред всички останали. Дори Тойота със техните хибриди и водородни технологии нямат кой знае какъв успех. БМВ също имаха някой разработки но все още нищо серийно. i8 е интересна машина но за съжаление е много назад като показатели спрямо тесла.
-
#19
Миналата година тръгнах да гледам коли със задно от 2005-2007. Бмв 3,мерц ц и лексус ис220. Лексусът е най-зле от всички.177коня дизел харчи 9-10 средно,нищо особенно в интериора освен ,че почти нямаше модели с навигация -17000лв. и нагоре, с навигация 23000 лв и нагоре. Скъпи части за подмяна.След като проучих пазара въпреки че на външен вид най-много ми хареваше Лексус,след разглеждане и четене се отказах от тази марка.
-
#18
Човече,не ми говори за старото си ауди , седалките на ауди А8 са като пейки сравнение с хипер-лукса на Лексуса. А доускорението само можеш да мечтаеш. И за рахода излъга. Когато направиш 10/100км. с аудито се похвали, затова казах,че ауди е допотопна кола. Говориш ми за някакви тонколони,аз ти говоря за истинска техника. Mark levinson озвучаване, лекса има уникална музика. А за безшумността му какво ще кажеш сравнен с бучащото ауди. Ск.лост какъв бил,ами виж най-новия LS 600 какъв му е лоста.
-
#17
Съгласен съм. Още повече когато човек, който никога не се е качвал в Лексус, А8 или S-класа ни разказва на дълго и на широко, колко по-прекрасен бил Лексуса, че чак и спори с хора, които са ги карали.
-
#16
Тука има хора с психични отклонения. Под статия за Мерцедес се бичи колко е прекрасен Лексъс, и колко са зле Ауди.