fallback

Audi A7 премина на водород

Модификацията h-tron ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.9 секунди

Тагове: audi a7 h-tron
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    горкия ваг фен не може да направи разлика между прототип и готова кола за продажби. то бива то може ночак пък такава хралупа да си не е просто истина. дори в случая не е никакъв прототип а чисто и просто а7 с лепенки и измислени характеристики на хартия.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мерцедесче НИКОГА не е продавал водородни коли. Всичките са прототипи за изпитания. Копират от японците.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отпред решетката е като мрежа на калорифер, цвета е доста шукаритетен, а на джантите трябваше да им сложат тасове от 25лв и щеше да изглежда по добре.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Спокойно лигльо о от Шкода ще изкарат водородна кола по-добъа и много по красива от този на Тойота.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прототипът се нарича A7 h-tron quattro Както винаги копират от японците.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тази на неготова кола ли ти прилича?
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Mnogo grozna Skoda
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота не представи прототип,а готова кола. При това по-красива и по-технологична от копировачите ауди.
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота също представи своя прототип преди 3 дни. Така, че не виждам нещо кой знае какво, виждам, че Аудито е 100 пъти по хубаво и като дизайн и като динамика, предполагам, че ще бие като тъпан водородната Тойота във всеки един показател. Въпроса е че докато не бъдат изградени водородни станции, водородните автомобили ще са екзотика с по 100-200 продажби годишно, главно кметства, министерства и др. държавни администрации, за демонстране на ЕКО възпитание. Мен главно най-много ме притеснява факта от опасноста на водорода за сигурноста. Изключително взривоопасен а като чета и че само 5 кила водород ще са под налягане 700 бара, незнам дали някой осъзнава каква бомба е това в автомобила и каква мощ ще се освободи при пожар, катастрофа или някакъв друг дефект, детонацията ще рефлектира в доста голям рейндж около автомобила и ще засегне всичко в сериозен радиус, тоест опасноста е и за околните.
  • #4
    ... ( преди 10 години )
    На теория изглежда добре.Дано така и да е на практика...
fallback
Последни