fallback
Коментари ( 10 )
Напиши коментар
-
#10
@анонименНямам наблюдения над поддръжката на друга марка, на мен не ми се вижда скъпо.Разходът:V40 D3 - 5 цилиндров дизелов автоматик в града е около 7, ако се кара кротко по-малко. София-Бургас с автопилота на 160км/ч е 7.3 по данни от вчера със зимните гуми. По първокласен 5.4. Много ли е?XC90 D5 200к.с. средно около 8-9.C30 1.6i гореше към 7 средно, което е повечко, ама като за базов двигател нормално.Не знам от къде се взе манията хора, които без опит с дадена марка да дават акъл
-
#9
Само че,на Волво е 2 пъти по-скъпо,а 3 пъти по-голям пробег. На В50 обслужването ми стъпи на 1200 лв за ангренаж,но за 240 000 км пробег се сменя и 1 година гарнция от Мотопфое. Така че не са виновни Мотопфое,че не си се осведомил за какво иде реч и за сервизната им програма.
-
#8
Не знам евтини ли са, но на мен точно за Авенсис ми поискаха над хиляда лева за някакво моторче по клапите на въздуховодите. Та нека не се лъжем. И да, говорим за нови автомобили. Сравнения можем да правим много.
-
#7
Мдааа, само вие сте карали Волво и само вие знаете цените, че са градски легенди. Понеже си имал нови Волва трябва да знаеш колко ти е обслужването. Само за сравнение ще ти кажа, че частите и обслужването на Авенсиса ми е 2 два пъти по-евтино от на V40. Оригиналните части също са х2. Само ще ти кажа колко ми поискаха в Мото Пфое за смяна на ангренажен ремък. Цели 350 лв. Можеш да им се обадиш да ги питаш, ако не вярваш. А за разхода на гориво да кажеш какви лами са! Или са икономични, нали!
-
#6
Аз съм имал дефект - едно реле за 80 лева се скапа на седмата година. Доста ненадеждно.
-
#5
Аз и преди съм писал по въпроса за гаражните митове, колко били ненадеждни и скъпи Volvo.2 х XC90, V40, C30 всички купени нови и обслужвани както трябва и където трябва. Извън обслужването са влизали в сервиз само за отстраняване на драскотини. Ако бяха "чупливи" надали щяха да имат гаранция 5 години без ограничение на пробега... Освен това никога не са фалирали, Ford имаха проблеми и търсеха финансиране, за да закърпят положението и го направихо продавайки европейските си марки.
-
#4
Волво са все още от най-качествените и сигурни коли. Който не вярва, просто да пита притежател на такава кола.Моята вече е на 10 години и половина и освен консумативи друго не съм сменял.Но съм си го гледал както трябва, не съм пропускал обслужване.
-
#3
ФВ печелят не само от надценените си коли, но после още повече от поддръжка и резервни части.Тойота са на другия полюс. Те произвеждат много и качествено. Не случайно се водят за най-качествените автомобили и правят БЕЗПЛАТНИ сервизни акции на 10-12 годишни коли. Това никой друг не го прави. Предполагам повечето им печалби идват от ноу-хау, лицензи, високи технологии, нововъведения, космонафтика, кораби, яхти, шевни машини и т.н. Компанията е водеща в много сфери не само в автомобилостроенето.
-
#2
Хубави, скъпи, изключително скъпа поддръжка и много технически проблеми. Едно време Волвата и Сааб бяха едни от най-здравите машини. В момента едните фалираха, както и другите, добре, че китайците извадиха пари да ги купят. На това на снимката само задницата не ми харесва и по-специално формата на задните светлини. Всичко друго е ОК.
-
#1
Хубави коли са ама скъпи ....
1 - 10 от 10