fallback

Ето го Франкенщайн на автомобилите

Британска компания създаде лека кола от най-чупещите се компоненти

Британската застрахователна компания Warranty Direct анализира своите данни от повредите на различни модели и марки, и събра от тях „кошмарен автомобил“, съобщава Worldcarfans.Машината, която прилича на Франкенщайн, е получи красноречивото име Horrific 40RR0R. Тя е съставена от най-ненадеждните детайли на различни автомоблни производители. Сред тях са окачването на Audi, скоростна кутия Jeep и електрическата система на Mercedes-Benz. Всяка повреда на детайл от тази машина се случва сравнително често и оценена средно на 550 британски паунда (около 700 евро).Според застрахователя, почти 2/3 от автомобилите Audi RS6 ежегодно се нуждаят от подмяна на различни компоненти на окачването. Всеки трети от общо десет Mercedes-Benz R-Class всяка година остава без някоя от електрическите си системи, която трябва да бъде заменена. Всяко четвърто от десет BMW M5 получава повреда на двигателя, същият процент проблеми със спирачките има Fiat Multipa. На всеки две от десет Jeep Grand Cherokee пък се чупи скоростната кутия.Изследването на Warranty Direct има за цел да покаже, че традиционно надеждни автомобили често имат проблем със само един основен детайл. Това обаче може да нанесе сериозни вреди на имиджа им сред клиентите.Снимка: Warranty Direct

Тагове:
fallback
  • #35
    Бира ( преди 10 години )
    Италианските и френските вярно също трябва да присъстват със солиден брой компоненти от ходовата част в този Франкенщайн. Иначе и аз обичам бира, но пък селянин не съм със сигурност, защото бирата ми за година е по-скъпа от някои от вашите коли - 100beers.bg :DНай-обичам бира в колата хахаха
  • #34
    enyo_R95 ( преди 10 години )
    Няма прошка за счупената немска трошка,която я изпреварва даже моята кокошка.Гъвкаво завива френската кола като стоношка.С Fiat 125 набирам засилкапо всякаква настилка.Движи се с чист бензин,без газова бутилка.Lada 2105 има страхотен дизайн,за който не се е сетил даже Айнщайн.Руската Волга побърква немския умсъс своята скорост на глокшум.Полската Варшава гордо върти гуми,оставяйки немските инженери без думи.Най-надеждните коли са полските и руските: евтини с взаимозаменяеми части!
  • #33
    japan ( преди 10 години )
    а знаеш ли колко "оризарки" се произвеждат все още в Япония... особено трошльота... мисля че клони към нулата ;)
  • #32
    мздтк ( преди 10 години )
    еми бмв м5 от 2003 е много по-добро по-здравина от м5 от 2014
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Който не разбира от коли си купува оризарка-това е истината,били много качествени ,я ходете в сервиза на трошльота и поразпитайте монтьорите и приемчиците,в сервиза потриват ръце при вида на всеки заблудил се оризар да влезе в сервиза им.Е,ще пиете безплатно кафе и шоколад,докато чакате и наблюдавате през витрината ,как ви поправят"нечупливата" кола,по важното е колко накрая ще ви удрусат на касата и кога ще е следващият ви сервиз.То си личи и по паркинга,винаги когато съм ходил е пълен.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имам BMW M5Купих го като ново преди 10 години!Ей богу, до сега освен бензин и смяна на масло, друго по колата не съм правил!
  • #29
    ПП ( преди 10 години )
    До wtf? Абе и аз това им казвам, но явно всички в сайта са скарани с математиката и ми наплющяха един куп минуси. Тея изречения са пълна глупост и хората, дето ми пишат минуси не са внимавали в час по математика хич, а това, че редакторите не си поправят глупостите също не говори добре.
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имам Мицубиши Аутлендър. Купих го ново преди 6 години. Нищо не се е разваляло до сега. Само слагам бензин и карам.Изглежда че при гермаските коли не е така.
  • #27
    wtf? ( преди 10 години )
    Всяко четвърто от десет?!?! Тук ме вкарахте в шах, признавам си....
  • #26
    Борис ( преди 10 години )
    продължение: .....Немските коли далеч не са зле изработени, дори напротив. Смятам, че немските автомобили са превъзходни, и реално нямат аналог, но това което предполагам, че застрахователите искат да кажат е, че има много повече какво да се развали и ремонтите са скъпи ("средно на 550 британски паунда (около 700 евро)").Разбира се в това няма нищо учудващо като се има предвид, че става за по-висок клас компоненти, а също и по-силови компоненти свързани със задвижването
fallback
Последни