fallback

AMG купува чрез Daimler 25% от мотоциклетите MV Agusta

Германците искат да получат двигателите на италианския производител

Спортното подразделение на концерна Daimler – компанията AMG, е пред придобиване на 25% от акциите на италианския производител на мотоциклети MV Agusta. Идеята на германския производител е по този начин да получи достъп до високопроизводителните двигатели, разработени от италианската фирма, съобщава Reuters.Според информацията преговорите между двете страни са на финалната права. По-рано тази година в германските медии се твърдеше, че Daimler ще плати около 30 млн. евро за ¼ от акциите на MV Agusta. В крайна сметка ръководството на концерна е решило, че сделката трябва да бъде извършена чрез подразделението AMG.Интересът към моторите с висока производителност от страна на Daimler е напълно логичен с оглед на все по-затягащите се екологични стандарти в страните от Европейския съюз. Подобни двигатели могат да бъдат използвани в хибридните автомобили, на които германците смятат да заложат. Наскоро ръководството на концерна обяви, че до 2017 г. ще пусне на пазара 10 напълно нови модела, задвижвани от хибридни агрегати.По-рано тази година бе съобщено и за интерес от страна на Fiat към италианската марка мотоциклети. Снимка: MV AgustaОще по темата:Audi придоби DucatiНай-икономичният VW получи мотор Ducati

Тагове: amg daimler mv agusta
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разбирам ги рушветите да. Защото няма компания, която да бъде продадена на цена, която е оперативната им печалба за 3 години сеш се? Това и японец решил да си прави харакири няма да го направи, а точно това се случи с Дукати. Капиш? ай скачай трупешката пред истината, че немците немогат един свестен малък двигател да изкарат за 50 години "творене" или по скоро копиране ама айде.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Момчета незнам колко от вас са запознати, но моторите MV Agusta са едни от малкото мотори които се изработват ръчно, забелязва се внимание към всеки един отделен детайл, за това са е на едни други пари тия мотори. Така че незнам, колко е резонна приказката за италианското ниско качество в този случай.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    По евтино и бързо им излиза да си ги купят, отколкото да си ги разработват сами. Това е толкоз просто и логично.
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много ги разбираш иначе, рушвети давали. Пряк свидетел на съсбитията ли беше или една приятелка на колежка на *** го е чула от някакъв таксиметров шофор, който е возил накой, чието дете е в една детска градина заедно с детето на един, който има далечна роднина в Германия и е комшия с един, който май работи нещо в AMG.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    Немците не ги разбират малките двигатели, на тях им дай V8 или V12, та поради тъз ми ти причина гледат да напазаруват...
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    нямаш никаква представа от техника и технологии
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Май поредната сделка с рушвети под масата, както VW купиха Дукати порад същата причина. Само дето по времето когато купиха Дукати, тази фирма за 3 години оперативната и печалба беше колкото цената за която я купиха. Немците в безсилието си да произвеждат и проектират малки двигатели, надеждни и с добра мощност раздават рушвети в 7-8 цифрени суми ... Баси неадекватната европа станахме...
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    Говори, че не са сърбали попарата на кошмарно ниското качество на италианците.
fallback
Последни