fallback

Преобразеният X-Trail

Изпробвахме новата генерация на проходимия модел на Nissan

Тагове: nissan x-trail
fallback
  • #32
    Ivan ( преди 8 години )
    Да Ви светна,Имам колата 1.6 дци 4х4-х7 места - удобна си е - много широка - не те боли гърба,върви си супер- доста над средното движение,стабилна в завои , проходима на сняг, с голям клиренс - стъклени отваряеми покриви, 360 град. камери, икономична при умерено шофиране -според мен има добър дизайн-за мен е скъпа, но с оглед качества е доста добре- ама да не Ви я хваля та да няма много :)
  • #31
    r ( преди 9 години )
    Разходът е около 15л/100км в града и извън пътя. Извънградско е около 10 при скорост 100 км/ч. При скорост над 140 км/ч отива между 13-14 л/100 км. Двигателят е 2,5 дизел, автоматик.
  • #30
    До "r" ( преди 9 години )
    Би ли споделил, какъв ти е разходът и с какъв двигател го постигаш-бензин/дизел и колко к.с.Питам не за да се заяждам, просто на скоро си взех подобен автомбил от друга марка :)
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ей тъй на между другото гледайки в сайта на нисан българия ми правят впечатление няколко неща:1. CVT-то било хубаво и бил ниасана бил страшен офроудър - ама случайно CVT-то е само с предно....2. 130 коня (4х4 варианта) с ръчни скорости и без понижаващи предваки - големи баири ще превземе.3. Ако случайно искаш да отопление на седалките-плащаш около 10 000 лв надценка щото е в пакетТука говорите основно теоретици които нямате представа от коли. Скапани коли със измамническа ценова схема.
  • #28
    r ( преди 9 години )
    Аз имам Патфайнер от 2008 г. и искам да кажа на автора на статията, че режимът lock e блокаж на диференциалите, което е супер режим и прави колата абсолютен офроуд а не SUV. Това е едно от най-важните неща при тази кола и е голям пропуск, че не посочено в статията. Много малко коли на пазара съчетават такъв режим със нисък разход на гориво, градска и семейна кола.
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    комедия, спите ли? понеделник е, нещо ново няма ли?
  • #26
    GTE ( преди 9 години )
    Кое му е слабото на двигател 320 Н.м. и то около 2000 оборота ??? Аз го карах този двигател на Рено Трафик, което е бус с пътниците и общото тегло на колата беше 3 тона. Тука да е максимум на половината. Не е смислено да се изказва някой без да е опитал динамиката на мотора, но да казва, че няма да може да изпревари ТИР. Да не се изстрелва като 6000 кубика ГЛ класата, но мотора е много динамичен, тих и при това икономичен.
  • #25
    L. ( преди 9 години )
    Не знам каква е тази мода - задните светлини да седят като някакви циреи върху купето. Най-фрапиращо е при Тойота Лендкруизър. Надявам се да премине бързо заболяването.
  • #24
    Д ( преди 9 години )
    Четох ревюто на Top Gear на този Нисан и те са възхитени. Нисан са направили невероятна кола за парите. Аз имах резерви по отношение на външния вид на миналия модел, но този е направо в десетката. Успех!
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колкото до двигателя, наистина е слабичък, но пък е сравнително икономичен. Все пак да не забравяме, че е 130 к.с. и те са напълно достатъчни за един семеен автомобил, който няма претенция да се състезава. Ускорението от 0 до 100 е 10,5 сек. което е напълно приемливо. Според мен обаче за тази кола се иска един 2.0 мотор с поне 150 к.с. и ускорение под 10 сек.
fallback
Последни