fallback

Два дизелови варианта за европейския Ford Edge

Версията за Стария континент е получила и специална звукоизолираща система

Компанията Ford избра автосалона в Париж за европейската премиера на новото поколение на кросовъра си Edge. Версията за американския пазар бе показана още през юни тази година.На външен вид европейският Edge не се различава от северноамериканския, но различията са под капака на всъдехода. На Стария континент той ще се предлага с нов дизелов двигател – 2.0-литров Duratorq TDCi, в два варианта на мощност. Базовата версия развива 180 к.с. и 400 Нм въртящ момент, като работи с 6-степенна механична скоростна кутия. Нивото на СО2 при този мотор е 149 гр/км.Топ вариантът разполага с 210 к.с. и 450 Нм въртящ момент, като е комбиниран с 6-степенен автомат PowerShift. Той е оборудван с функция за ръчна смяна на предавките чрез „пера“, разположени на волана. Нивото на вредни емисии СО2 при тази версия на мотора е 159 гр/км.В САЩ новият Ford Edge се предлага с 2.0-литров ЕсoBoost с 4 цилиндъра, който развива 259 к.с. и 357 Нм, с 2.7-литров EcoBoost V6 с 305 к.с, а също така и с 3.5-литров атмосферен V6.  В оборудването на модела за европейски пазар влиза и нова система за шумоизолация Active Noise Cancellation, която използва микрофони за откриване на силни странични шумове и с помощта на аудиосистемата ги синтезира обратно. По този начин неприятните звуци са намалени до миниум, твърдят от Ford.Освен това новият Ford Edge, който ще се появи на пазарите в Европа и САЩ през пролетта на 2015 г., е получил адаптивен електроусилвател на кормилната система, чиито настройки се променят в зависимост от скоростта на автомобила.Снимки: Worldcarfans

Тагове: ford edge
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Досега Хуйдай копираха от Форд, но това определено е копие на новото Санта Феhttp://cloudlakes.com/data_images/gallery/hyundai-santa-fe/hyundai-santa-fe-01.jpg
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Active Noise Cancellation е система която намалява нивото на ненужният шум. Подобни системи от години се ползват при висококачествените слушалки. Принципа е следният - микрофон записва постоянно фоновият шум докато дигитално се генерира антифаза (негативно копие на звуковите вълни). Тази антифаза се пуска по говорители и когато двете вълни се комбинират - фоновият шум и антифазата, на те взаимно се изключват. Интересна иновация е това, чудно ми е как ли ще работи на практика...
  • #5
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Хуйдай правят копие на Форд след година-две, така че това определено не е Хуйдай. Иначе гледаш доста ревюта на всичките им нови модели на Форд, и съм впечатлен, защото освен че дизайна го усъвършенстваха, увеличиха и мощността. Макар че като динамика още преди 10г. един 2.2 TDCI 155 к.с беше изключително динамичен мотор и биеше всеки стандартен Дизелак до 190-200 к.с
  • #4
    Кой от кого? ( преди 9 години )
    Ама това не е хюндай?
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    нова система за шумоизолация Active Noise Cancellation, която използва микрофони за откриване на силни странични шумове и с помощта на аудиосистемата ги синтезира обратноАко обичате, моля превод! Нищо не можах да разбера от поредната ви повърня, комедианти. Вярно, че с онлайн преводача стават такива грешки, но вие просто прекалявате. Поне си наемете някой по-грамотен и завършил най-малко 8-ми клас да ви оправя глупостите!
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    А като пръднеш вътре дали генерира обратна миризма за туширане? А дано, ама надали!
  • #1
    Кико ( преди 9 години )
    Много красив дизайн. Като прочетох и двигателите са барнали, което също означава развитие в правилната посока.Браво на Форд!
fallback
Последни