fallback

Dacia представи Lodgy Stepway и Dokker Stepway

Моделите са получи промени в интериора, нови мотори и допълнителни системи

В навечерието на автосалона в Париж компанията Dacia представи новите версии на Lodgy и Sendero, които са вдъхновени от кросовърите и са получили добавка Stepway към името си. Румънците вече успешно наложиха пазара такава модификация на друг свой модел – Sandero.Двете нови версии се характеризират със специални дизайнерски елементи като предни брони в цвета на купето (при Lodgy се предлага и задна такава), предна и задна скари в сатенено-хромиран цвят, предни фарове за мъгла със сатенено-хромиран кант, черни защитни лайстни на калниците, боядисан в черно под на шасито, релси на покрива, странични огледала и алуминиеви джанти в цвят "Dark Metal", като и черна решетка и горна ивица в решетката (само за Lodgy Stepway).Двете машини се предлагат със син екстериорен цвят Azurite и “Stepway” надпис върху предните врати. В интериора се вижда специална тапицерия с бродерия и сини шевове. Циферблатите и въздуховодите са окантени със същия син цвят, който се открива и в централния приборен панел. Новите Lodgy Stepway и Dokker Stepway са оборудвани с няколко нови системи, предлагани в базовите модификации или като опции. Сред тях са мултимедийна система Media Nav, климатик, ограничител на скоростта/круиз контрол и радар за движение на заден ход. Двете нива на оборудване се предлагат с нови джобове за съхранение на вещи и предмети отзад и отстрани на предните седалки.Dacia Lodgy Stepway се предлага с два бензинови двигателя, TCe 115 и 1.6 MPI (мощност 80 или 85 к.с.), като и двата куплирани с 5-степенна механична предавателна кутия. Двигателят TCe 115 изразходва средно само 5,7 л/100 км  за 5-местния модел (5,9 л/100 км3 и 135 г/км за 7-местната версия). Средният разход на гориво на 1.6 MPI 80 е 7,6 л/100 км, а на 1.6 MPI85 - 7 л/100 км.За феновете на дизела, Lodgy Stepway е налице с 1,5 dCi двигател, генериращ 85 к.с.  90 к.с. или 110 к.с. Разходът при него в най-слабия вариант е 4.7 л/100 км, докато версиите 1.5 dCi 90 и 110 харчат съответно 4.2 л/100 и 4.4 л/100 км.Що се касае до Dacia Dokker Stepway, тя се предлага с един бензинов двигател и три дизелови. Първият е TCe 115, който харчи 5.8 л/100 км. Дизеловите са 1.5 dCi със 75 к.с., 85 к.с. или 90 к.с., като обявеният от производителя разход е съответно 4.5 л/100 км за първия и третия от моторите, и 4.8 л/100 км за версията с мощност 85 к.с.Снимки: Dacia 

fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дачията е по-добрия автомобил в сравнителния тест с Фолксваген Кади. Значи Дачията дизел 1.5 дци с 90 коня е по-бърза, по-икономична и с по-красив дизайн от Кади дизел 105 коня. И е по-евтина с поне 10 000лева.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вижте съседната статия, за надеждните автомобили. Дачия е тотално на дъното. Весело, нали...:)))
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    НеуДачия - идеална кола за служебен автомобил и ужасна за личен!
  • #10
    до: Рачко ( преди 10 години )
    Поне да си беше направил труда преди да лъжеш да погледнеш какви екстри има серийно Кади и тогава да даваш лъжливото си инфо тук. Направих си труда да вляза в сайта на любимата ти смотана марка и да погледна. Всеки, който не вярва може да го направи и да провери дали има екстрите, които си дал СЕРИЙНО. Няма такова Кади за твое сведение. Освен това погледни къде се намира този варел с тестовете по надеждност. Немските, а не някой други. Самите немци му дават незадоволителна оценка, а Бай *** не
  • #9
    до Анонимен ( преди 10 години )
    А колко Мазди 1991 година виждаш да се движдат в момента? Защото Голфове от същата година все още има десетки хиляди по пътищата!
  • #8
    ИТ ( преди 10 години )
    Каквото и да се пише,кой каквито комплекси и да избива,истината е ,че Дачия се развиват само нагоре,производството им расте и клиентите им в Европа се увеличават.
  • #7
    Дачко до Рачко ( преди 10 години )
    Бъди щастлив, Рачко! Няма кола, която да не се разваля. За мен някакси е по-умно да дадеш 20 000 лв. за такава, а не 40 000...
  • #6
    Рачко ( преди 10 години )
    Карам служебно Caddy, Серийно има ESP, Bluetooth, USB, управление на радиото, телефона и темпомат от волана. И всеки ден ми е смешно, понеже имаме служебен Докер и знам какво е да си поръчаш като екстра, ако искаш съвременна румънска ***, която по-често стои в сервиза от колкото пред офиса...
  • #5
    Дачко ( преди 10 години )
    Карам служебен Докер. Серийно има ESP, bluetooth, USB, управление на радиото от волана. И всеки ден ми е много смешно, понеже имаме и служебни фолксвагени и знам какво в тях е серийно и какво трябва да си поръчаш като екстра, ако искаш съвременна кола...
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    да не забравяме екстрата, наречена "жабка" на някои модели на фау ве
fallback
Последни