fallback

Peugeot се отказва от следващо RCZ

Все още не е ясно докога ще се произвежда първата генерация на спортното купе

Компанията Peugeot няма да разработва второ поколение на модела си RCZ, съобщава Auto Express, като цитира шефа на алианса PSA Peugeot Citroen Карлос Таварес. Топ мениджърът не пожела да уточни още колко време ще се произвежда спортното купе, но бе категоричен, че след края на жизнения път на модела, той ще бъде спрян от производство. По-рано Таварес призна, че групата PSA ще увеличи броя на спортните си модели.„Да, ние се нуждаем от спортни автомобили, но те трябва да се произвеждат по съвсем различен начин. И съответно ще бъдат част от един различен план на алианса“, коментира Таварес. Според експертите това означава, че французите ще заложат на „напомпани“ версии на своите автомобили.През юли бе показана последната модификация на Peugeot RCZ, която получи добавка R към името си. Тя е най-мощният автомобил в гамата на компанията, след като инженерите успяха да измъкнат 270 к.с. от 1.6-литровия турбо-мотор.Теглото на спорното купе е 1280 кг, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.9 секунди, а максималната му скорост е 250 км/ч.За подобряване на управляемостта на машината тя е оборудвана с диференциал Torsen с повишено триене.Снимка: Peugeot

Тагове: peugeot rcz
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    учудвам се че французите са взели немец за дизайнер, обикновено залагат на италианци, дълго време работеха с бертоне, чат пат с пининфаринаможе би по-важното е че им дават пълна свобода - много рядко ги задължават новия модел да прилича по каквото и да било на стария
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    A6, the Q7 and the A5/S5 coupe - дизайнер: Satoshi Wada Французите взели германец за дизайнер, германците взели японец за дизайнер.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    или от WTCC макар и по-малко популярна но пак изключително успешна за ПСА световна надпревара
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    освен липсата на имидж в този сегмент липсата на сериозен двигател също е повлияла на търсенето - някак не звучи престижно да кажеш че спортната кола е с 1.6 като слушаш за 6 цилиндрови двигатели около и над 3.0 (само ваг дето слагат 5 цилиндъра) навсякъдеспоред моите изключително скромни познания по продуктова политика ако бяха тръгнали от някой модел във WRC може би щеше да е малко по-добре
  • #11
    A8 W12 ( преди 9 години )
    Kато е толкова добро и евтино защо го спират, защото продажбите клонят към нула.Поредния неуспешен опит да се конглокират най - големите.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизайнер: Boris Reinm
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизайнер: Boris Reinm
  • #8
    Subarufan ( преди 9 години )
    Браво на Пежаците, много добре се представят в последните години! Рено и те почнаха да дърпат напред, четох една статия за Рено ЕОЛАБ и останах впечетлен!
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    освен пропагандата и имиджа на ВАГ има и друг момент че ВАГ отдавна разработват не една и две спортно ориентирани коли докато французите до преди 2000-ната правеха само хот-хечове (наистина много добри) но чисто спортна кола нямаха и като искаш спротно купе нормално да се сетиш първо за тт или мх5 а не (по-вероятно) за 308сс което не е особено спортноМного са се активизирали ПСА напоследък Евала и бравос стискам палци
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    В интерес на истината на Запад често се среща този модел. По скоро причината за спиране е не рентабилна. Тук създаваш чисто нов модел, а е други да напомпаш готово създаден модел. Харчовете са различни а и ПСА както знаем не са в цветущо състояние.
fallback
Последни