fallback
Коментари ( 24 )
Напиши коментар
-
#24
Това е фейслифт, не е нов модел.Карал съм хибридната версия и е уникална машина!И като всеки хибрид харчи доста повече извънградско, отколкото в града.
-
#23
Хубаво с двигател на Мерцедес, но защо 'малкия' 2.2? За кола от този клас си трябва 3.0, за да върви. Не му отива някакси. Мотора E350 cdi, например.
-
#22
Малее, Баварците ако направят алианс с Тойота... ще изкъртят пазара. Може политиците да не им позволяват че другите ...
-
#21
и сега ще напишете киа като киа нали....
-
#20
Немските фенчета пак са преяли с пропаганда. Електрическа турбина им се привижда.. Яки мозъчни промивки правят дойчовците.
-
#19
Този двигател се монтира от 2008г. в автомобилите на Мерцедес. А в тези на Инфинити от модела Q50 насам.Разработката на БМВ за електрическа турбина е патентована през ... 2011г., ако не се лъжа. А от кога се използва в колите им не мога да кажа със сигурност, но като че ли беше от ... тази година?! в новата M3?!Направи си сметка какъв жизнен цикъл има един двигател и ще разбереш коя ламарина с колко години "изостава" от другата ламарина.
-
#18
Ако го бяха направили 200 коня, максимума на върт. момент щеше да се свие между 2000 и 2500 об/мин., което значи ясно изразена турбо дупка. Решението за това са електрическа турбина в добавка (БМВ вече ги слагат) да работи от празен ход до началото на пика на върт. момент, и тогава щеше да е "друга бира". Но Мерцедес има още много хляб да изядат докато стигнат нивото на БМВ.
-
#17
ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА!!!!рено=дачия=лада
-
#16
Нещо малко са тези 170 коня за 2.2 кубатура. Нормално БМВ вадят 225 коня от 2.2. Извода: нищо особено както от Инфинити, така и от Мерцедес.
-
#15
Инфинити здраво се опариха от оня 3.0 дизеляк на рено, дето макар и преработен от японците пак е като спънато магаре! Повече такава грешка няма да направят!
1 - 10 от 24
първа < 1 2 3 > последна