fallback

Dodge разкри най-бързия и най-мощен седан в света

Charger във версията си SRT разполага със 707 к.с.

fallback
  • #24
    AMERIKAN ( преди 11 години )
    Естествено че няма да си продават колите тука. Бай *** от село с 2 лева в джоба няма да си купи такава кола. Основните пазари са САЩ и КИТАЙ и за това продават там
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Крайслер много издърпаха напред в последно време. Жалко че не продават колите си в Европа
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този двигател реално е над 800 коняМаниашка е колата
  • #21
    unA ( преди 11 години )
    Viper-a си е напълно "street legal", разбирай го като модификацията на GT3 -> GT3 RS.
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    първо вайпъра за който говориш е ACR модификация и е разработен за фирмения шампионат на додж така че не знам колко е street legalсъщо така да той е по бърз от порше 911 (като не съм сигурен че са 1 и съща категория)но порше 918 е доста пред вайпъра
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    и като сложат едни спирачки Брембо познай дали няма да спират по-добре
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много добре си завиват даже. На нурборгринг вайпъра е доста по-напред от порше.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    най-вероятно им трябват прекалено много разработки за да покрият евро стандартите не забравяте че ауди и мерцедес и поголеми от V8 правят - V10 и W12 само че нормите дръстично ги ограничават и те се отказватосвен това американците наред с мъсълите трябва да пуснат една камара 1000 кубикови малолитражки за да компенсират средните емисии на гаматаа и ако стъпят масово в европа ще им изчезне екзотичния чар и съответно интереса към тях
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да и аз това се чудя, що не си направят един, два завода у Европа и да избият рибата направо. Тука бензинови V8 се купуват като топъл хляб. Вярно че в една Фабиа пластмасите са по хубави от техните, ама на кой му пука, нали имат задно и 600-700 коня, няма даи насмогнат на Европата.
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Американцине правеха коли, но вече са тотално изостанали спрямо останалия свят. Те просто някъде по пътя в развитието спряха да се развиват. Дизайна им е остарял, интериора остарял, цялата концепция на автомобилите им е остаряла. 30-40 години бяха еталон а сега се оглеждат какво правят другите. Това са големи изостанали концерни. Малките им компанийки се справят добре като Тесла и тунинг ателиетата им също. Но големите тромави производители отдавна са заспали.
fallback
Последни