fallback

Водородната Toyota ще се казва Mirai

Автомобилът ще се появи на пазара през следващата пролет на цени от 50 000 евро

Първият сериен водороден седан на Toyota ще се казва Mirai, което в превод от японски означава „бъдеще“. Това съобщи агенция Bloomberg, която се позовава на свои източници в компанията.До този момент автомобилът бе известен с абревиатурата си FCV (Fuel Cell Vehicle – автомобил с горивни клетки). За първи път той бе показан в края на юни на Aspen Ideas Festival в САЩ, след като преди това японците пуснаха серия официални снимки. Автомобилът ще се появи на пазарите през пролетта на 2015 г., като неговите продажби ще бъдат съсредоточени в районите с развита инфраструктура за водородно зареждане. Toyota Mirai ще се произвежда в завода в Аити, Япония. Засега има малко информация за техническите характеристики на модела. Знае се, че моделът се задвижва от електрическа енергия, придобита в горивната клетка при химична реакция между водород и кислород. Toyota FCV има два резервоара за водород, които могат да бъдат запълнени за 3 минути, като предоставят автономия от почти 500 км. Мощността на агрегата е 136 к.с., а ускорението от място до 100 км/час отнема приличните за екологичен автомобил 10 секунди. В Япония цените на водородната машина ще стартират от 7 млн. йени - около 50 000 евро. Продажбите в САЩ и Европа трябва да бъдат факт през есента на 2015 г. Снимка: Toyota

Тагове: toyota fcv toyota mirai
fallback
  • #38
    Анонимен ( преди 9 години )
    Toyota и всички останали!
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахаха, някои хора като чуят Тойота и реагират като кучетата на Павлов, само че си захапват опашките :)
  • #36
    shisharkov ( преди 9 години )
    а бе тъпчо, 1991 - Mazda HR-X Hydrogen Wankel Rotary е с двигател с вътрешно горене на водород, за това съм пропуснал и BMW
  • #35
    Анонимен ( преди 9 години )
    1994 - Mercedes-Benz NECAR 12002 - Toyota FCHV-hybrid vehicleа 13 години по-късно, Тойота пускат модел в серия, а Мерцедес тепърва ще го разработват съвместно с Форд и Рено/Нисан. Доста показателно за японската срещу немска ефективност и защо японците са толкова напред технологично..
  • #34
    doc ( преди 9 години )
    Tuk pishat negramotni puberi,koito dage ne znayat himi4niya znak na vodoroda,no znayat samo - dizel ,dizel!S takiva hora BG givee oshte v 20 vek!
  • #33
    Нев ( преди 9 години )
    Работата в тоя форум стана като в поговроката "Мъдреца му сочи звездите, а Той му гледа пръста".Излишно е да се коментира по-нантаък каквото и да е било по темата! :)
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо пак е в криза. Не го безпокойте угаждайте му. Приказвайте му че Тойота е най-хубавата кола, че той е най-красивия мъж, че е най-богатия мъж, че всъщност той е шефа на Бил Гейтс в сянка,че Бил Гейтс всъщност е бушон а истинския бос всъщност е Дошо. Ей такива неща му пишете да се поуспокои, че ще вземе да ритне ръждясалата тенджера в която майка му готви а вечер използват като нощно гърне, и тогава да видиш ти как ще я карат.
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    ***, а да си пропуснал случайно това:1991 - Mazda HR-X Hydrogen Wankel Rotary а после това:Toyota is working on fuel cell technology since 1992През това време,когато японците са мислели и са творели бъдещето,немските пръдльовци,като теб са правели помпа-дюза и дизелчета 1,9 с 60 магарета.
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе вие кат малките деца бе, скубете косите на другарчето и го бутате, а всъщност сте влюбени в него. Та ся реално в коя марка автомобили сте влюбени? Дечковци
  • #29
    БОГ ПЕРУН ( преди 9 години )
    ние от перу вярваме в пророчествотокогато бог перун ще дойде със своята колесницас гръм и трясък и пушък и димизлизащ огън от аспуха на железният бик които копаеше земята със рогата сии като удари със тризъбеца сонда бликна вода..
fallback
Последни