fallback

Ferrari също разработва двигател с електрическа турбина

Новият мотор ще бъде поставен на наследника на 458 italia

Компанията Ferrari тръгна по пътя на Audi, като разработва нов двигател с механичен компресор и електрическа турбина. Това съобщава порталът 4WheelsNews, който цитира свои източници в компанията.Новата технология ще позволи на Ferrari да избегне турбо-дупката и да подобри икономията на гориво, без от това да страда производителността на агрегата. Засега от компанията не разкриват подробности за разработката, като се знае само, че италианците няма да използват новата технология на 12-цилиндровите си мотори, които ще си останат атмосферни.Към момента в гамата на Ferrari има само един модел с турбо-двигател - показаният през февруари California T. Купе-кабриолетът разчита на 3.8-литров V8 с 2 турбини (на снимката), който развива 560 к.с. и 755 Нм въртящ момент. С този агрегат суперколата ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.6 секунди, а максималната скорост е 316 км/ч. Очаква се вторият модел с турбо-двигател да стане приемникът на купето 458 Italia.През май Audi разкри концептуална версия на купето RS5, оборудвано с 3.0-литров дизелов V6 агрегат, развиващ 385 к.с. Моторът е с два турбо-компресора и електрическа турбина. Тя осигурява висока отзивчивост при ниски обороти, като премахва забавянето, което е налично при стандартната турбина.Освен Audi сериен бензинов двигател с електрическа турбина разработва и Volkswagen. Инженерите на спортното подразделение на Mercedes-Benz - AMG, също разглеждат възможността за създаването на подобен агрегат.Снимка: Ferrari 

Тагове: ferrari california t
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми не си далече от истината...
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз, като чета Аутомедия и оставам с впечатлението, че Ауди е фирма за светодиоди, лазери и електромотори.
  • #14
    niakoi si ( преди 9 години )
    mislia 4e bmw imat takav dvigatel toi se slaga na bmw m550 toi e 3.0l disel s tri turbini dve turbota i edna elektri4eska.nisto novo pod slanceto
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    А къде се вписват германчетата в картинката, че да ни се изясни и на нас, заблудените фенове???
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мддааааа,оризарчетата само ще си мечтаят за такива двигатели,да не говориме и за дизайн,просто са на светлинни години......
  • #11
    Нев ( преди 9 години )
    "Двигател,който оризарите,могат само да сънуват."Ти така се изказа, все едно германец го е правил този двигател, не италианци! :)Амиго, колкото и жлъч да сипеш по адрес на японската техника, това няма да направи германската по-добра, нито пък ти ще караш по-добър автомобил, от тоя, който имаш!
  • #10
    бавареца ( преди 9 години )
    "механичен компресор и електрическа турбина" е различно от технологията на Ауди, където ставаше дума за наормален турбокомпресор с добавен електрически компресор. а съвсем трето нещо е технологията в F1, където турбо, компресор и електриката са едно цяло - монтирани на една и съща ос.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Двигател,който оризарите,могат само да сънуват.
  • #8
    бавареца ( преди 9 години )
    един *** е написал по-долу, че М3 и М4 са с такава турбина и е получил 5 лайка. сам ли си ги е сложил или има още 5 тъпака ?
  • #7
    FenIX ( преди 9 години )
    Ферари не тръгват по пътя на Ауди, а искат да използват технологиите, които влязоха в Ф1 от тази година. В момента болидите там са 1.6 хибридни турбо мотори с ел.турбина. Ферари както и Мерцедес и Рено наляха много пари за разработката на тия двигатели и логично търсят начин за прилагане в производството. Нищо против Ауди, но не виждам смисъл да се споменават в случая. BTW тая промяна в правилата накара Ферари да просмислят концепцията си да не правят турбо мотори, а да залагат на атмосферни двг
fallback
Последни