fallback

Porsche показа обновения Cayenne

Моделът е получил нов би-турбо двигател и хибридна версия, която се зарежда в контакта

Германският производител Porsche разкри официално обновената версия на своя най-продаван модел - Cayenne. Проходимият спортист е получил обновен дизайн, променено шаси, нов двигател и хибридна версия, чиито батерии могат да се зареждат в електрическата мрежа. Снимка: Porsche Що се касае до промените в дизайна, те засягат най-вече предната част. Там виждаме по-голяма решетка на радиатора, променена броня, различен капак на двигателя и светлини с нов дизайн. В задната част също са поставени светлини с нов дизайн, както и променени броня и задна врата. При обновената версия на Cayenne би-ксенон фаровете са стандартно оборудване за версиите Diesel, S и S E-Hybrid, които са получили и дневни LED светлини с четири отделни диода. Версията Cayenne Turbo пък е оборудвана с челни LED фарове и системата Porsche Dynamic Light System (PDLS). Не малки промени е претърпяла и гамата от мотори. Нов представител в нея е 3.6-литровия V6 би-турбо двигател, който заменя стария атмосферен V8 с обем 4.8 литра. Новият агрегат генерира с 20 к.с. и 50 Нм повече, като е и по-икономичен. Показателите му са мощност от 420 к.с. при 6000 об/мин и въртящ момент от 550 Нм между 1350 и 4500 об/мин. С този агрегат версията Cayenne S ускорява от място до 100 км/час за 5.5 сек. (5.4 сек. със Sport Chrono пакет) и развива максимални 259 км/час. Новост е и моделът Cayenne S E-Hybrid. Той съчетава 3.0-литров V6 мотор с мощност 333 к.с., електромотор с мощност 95 к.с. и литиево-йонни батерии. Общата мощност на хибридната система е 416 к.с. при 5500 об/мин. и въртящ момент от 590 Нм, който е наличен между 1250 и 4000 об/мин. Моделът ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди и развива максимална скорост от 243 км/час. Информация за потреблението на гориво не е разпространена, но пък се съобщава, че в напълно електрически режим Cayenne S E-Hybrid може да измине между 18 и 36 км. В този случай моделът може да развива най-много 124 км/час. Останалите двигатели не са подлагани на промени. Инженерите на марката са преработили и шасито, като сега то има по-комфортна настройка, която обаче не се отразява на динамичните качества на модела, сочи информацията. Подобрена е и системата Auto Stop/Start Plus. Най-продаваният модел на Porsche ще стъпи на пазарите в началото на ноември. Към момента са известни цените единствено за пазара на САЩ. Там моделът стартира от 61 700 долара за версията Cayenne Diesel. Моделът Cayenne S започва от 74 100 долара, Cayenne S E-Hybrid - от 76 400, а върховата версия Cayenne Turbo се предлага срещу 113 600 долара.

Тагове: Porsche Cayenne
fallback
  • #14
    one and only ( преди 10 години )
    Мамин хубавец. Страхотен версия 4.0 :)
  • #13
    Дошо ( преди 10 години )
    НЕ ЗНАМ ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТ ДА НИ ЗАНИМАВАТА С ТЕЗИ СКУЧНИ АВТОМОБИЛИ! АЗ ЧЕТА ЛИТЕРАТУРА И САЙТОВЕ СВЪРЗАНИ СЪС СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО, НИЩО НЕ СЕ ПИШЕ ЗА КОМБАЙНИ, ТРАКТОРИ И СЕЛСКОСТОПАНСКА ТЕХНИКА, МНОГО Е ЗЛЕ ТОЗИ САЙТ!
  • #12
    Wow ( преди 10 години )
    Браво, че са пооправили грозната задница на предшественика, макар че разликите са малки по-михаресва! Добър е facelift-a!
  • #11
    A3 ( преди 10 години )
    Doshe,towa,4e prawi6 swirki na magistralata za 5 kinta li e me4tanata rabota na powe4e ot 80% ot bulgarite be Alankoolu??????? :D
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    хаиде кажи на хората какво работиш Доше
  • #9
    RRE ( преди 10 години )
    Tazi kola po4va ot 120 bona.Nima mislite,4e do6o jivee v panelka za 60 hiliadi evro???
  • #8
    RRE ( преди 10 години )
    Kav golemec moje da e 6tom kara 11 godi6no isuzu i ba4ka kato djeb4ia na avtogarata
  • #7
    нововнос ( преди 10 години )
    То хубаво го обновили, ама защо е сложена снимката на стария в статията?Ааа чЕкай, сетИх се защо :) Защото:"Ми то същуту кат предишнуту!"
  • #6
    Nev ( преди 10 години )
    Доше, дръж се по-сполучливо! Тоя "***" както го така снизхозително го определи, е навярно на цена по-висока от цялото жилище, което евентуално обитаваш!
  • #5
    Subarufan ( преди 10 години )
    Дошо, не е необходимо винаги да изръсиш нещо, понякога е по-добре да си замълчиш, особедно в случаите, когато няма какво да кажеш. Просто го считай като опция...
fallback
Последни