fallback

Водороден Hyundai ix35 постави рекорд

Кросовърът премина 700 км само с едно зареждане

Hyundai ix35 Fuel Cell премина без дозареждане разстоянието от 700 км по маршрута Осло – Малмьо – Гьотеборг – Копенхаген и постави рекорд по дължина на пробег с едни резервоар сред автомобили, задвижвани от водородни клетки.Изданието Greencar съобщава, че за машината е успяла да премине дистанцията за малко повече от 10 часа, като средната скорост е била 76 км/ч. Това е станало по време на специално състезание за екологични автомобили. Организаторите на проявата твърдят, че след финала в резервоара на кросовъра е останало гориво за още около 10 км.Стандартно Hyundai ix35 Fuel Cell осигурява близо 600 км пробег с едно зареждане. Той развива 160 км/ч максимална скорост и предлага ускорение от място до 100 км/ч за 12,5 секунди. Автомобилът разполага с 24-киловатов литиево-полимерен акумулатор и електромотор с мощност 136 к.с. Еликтричеството за батериите се осигурява след взаимодействие между водород и кислород.Корейският производител има намерение да произведе около 1000 бройки от модела, като те ще бъдат дадени под наем на европейски държавни и общински учереждения. В Копенхаген (Дания) властите вече получиха 15 такива машини.Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai ix35 fuel cell
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    това за което говориш е водородна клеткаможе и като газова може и така
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    айдеее още един умник впръсква водород в цилиндрите - аре научете се единпът че ТОЯ ВОДОРОДЕН АВТОМОБИЛ НЯМА ЦИЛИНДРИ!!!!! С електромотор е!!!! Тока за елактромотора се генерира от водородна клетка, която е ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОР!!!! НИКОЙ НЕ ГОРИ ВОДОРОД!!!!
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    най-големия проблем на водорода е че смесен с кислород лесно се възпламенява който не вярва да види цепелина Хинденбургдо колкото знам на всеки ДВГ ако му впръскаш водород в цилиндрите ще работи (виждал съм го на карбурторен), но си е друго да е пригоден за целта
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    до долния *** - ай стига писали за тва тъпо бмв под статиите за водородни автомобили!!!! Не се ли научи че няма нищо общо между двг с газова уредба на водород и ел. мотор с водородна клетка!?!? само спамите баси заблудените фенчета
  • #3
    Дебелия ( преди 10 години )
    Това не е нова технология. Има я поне от 30 години. Чел съм, че единствения и най-голям проблем пред водородните автомобили е опазването на течния водород в резервоара. Значи БМВ бяха достигнали подобни резултати още преди 15 години, но при моментално пълнене и тръгване. Ако се остави колата с пълен резервоар с течен водород, то за 2 дни той изчезвал на 50%.
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колко струва тази алтернатива, колко кинти е на км.
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    браво това е бъдещето на автомобилите
fallback
Последни