fallback

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Volkswagen разкри европейската версия на своя най-успешен бизнес автомобил

fallback
  • #78
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Най-успешният бизнес автомобил на Европа" Тези немци къртят, здраво са си повярвали. Пасат е синоним на работяга не на превозващ бизнесмени автомобил. Както и да е по-интересното е ,че колелото се върти 80-те пасатите бяха със същите кубировки 1.6 ,1.8, 2.0 и бяха символ на надеждност ,липса на всякаква ергономия, дизайн и ексклузивност сега почнаха да наваксват с дизайна и ергономията обаче надеждноста закуца здраво. Както и да е за мен кола масовка!
  • #77
    IT ( преди 10 години )
    Муцуната определено радва и е най-доброто нещо от автомобила:)страничната линия не се различава особено от американската версия на настоящият пасат както и задницата,като цяло строг,консервативен но елегантен дизайн. Интериора тип ала Шкода мен лично не ме кефи :) всъщност нищо чудно и да е взет от шкода,изглеждат като 2 капки вода:) Прличен автомобил но за конKурEнция с Ц-клас,3-серия и А4 дума не може да става!! Но виш онези японски грозни извръщения Лексус и Инфинити определно ги размазва дори с този ръбат и недодялан интериор пак изглежда в пъти по добре !! :))
  • #76
    MT ( преди 10 години )
    Уникална е! От всеки ъгъл изглежда по различен начин, забелязват се нови линии. Първоначално трудно се възприема но на пътя ще изглежда още по-добре. Такъв тип дизайн ще бъде актуален дори и след 10 години.
  • #75
    Анонимен ( преди 10 години )
    Яко, за първи път пиша тук, не знам за кви вурстове става въпрос.Относно, кой какво продава в щатите, честно ми дреме, аз съм в Европа. Продават се жълтите щото са евтини и са ***. Има една жълта кола и това е Honda Legend. Вече забравих тази година колко милиона привикаха с проблеми...Може би на Тойота вече станаха и над 10.Време е за смяна на имената, Аурис и Авенсис не вървят, Корола ги крепи. Хибрида им зле, там също загубиха преднината.
  • #74
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея яко тъпчат на едно място. Какви нови модели ,какво е това чудо малко по-плосък фар, леки промени в интериора и хоп нов модел било. При ауди е същата простотия.... Затова и феновете на Бмв и Мерц ги нямат за нищо тея марки.
  • #73
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе,момци,всички оризарчета, ли сте толкова заблудени?Нещо ,яко ви тресът комплеси,що така,не се вживявайте толкова.
  • #72
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не са ВАГ фенове, а е ВАГ фена.Той е само един,но симулира,че са няколко.Сменя дори кирилицата с латиница и мисли че заблуждава някой.Толкова е ***,че просто няма на къде повече.Понякога дори си мислим че се друса или напушва,защото неговото не е нормално.Не е нормално и повечето коментари под статията да са негови.Какво да се прави!Съдба, че природата го е наказала така.
  • #71
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    koi po-to4no napravi OFICIALNO ot vw premium marka!? tva, 4e sa s kvadraten design ne gi pravi takiva! ne gi burkaite s G-klasse, tva e druga bira! s 4ohala na v4era6nite snimki na tumno izglejda6e po-dobre, pone malko vaobrajenieto igrae6e! sega ve4e vsi4ko umrq! kato sable4ena ***-ka s uvisnali prelesti! ;-) allez, france!
  • #70
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вурста пак изкреизи.Колко процента били японките и колко германките в германия.Баси тъпана.Много ясно,че немскитетаралясници ще са повече ,но какво променя това.променя ли факта,че японското е качествено а немското е ***.Самите немци го казват със статисиката.На неутрална територия САЩ японците продават в пъти повече и там са по-качествени.Какво ще каже вурста по този въпрос?Хайде тъпчо ти си!Измисли поредната простотия!
  • #69
    Анонимен ( преди 10 години )
    ам чи те....като старите ва
fallback
Последни