fallback

Няма да има следващо Subaru BRZ

BMW ще заеме мястото на компанията в проекта

Няма да има следващо поколение на купето Subaru BRZ, съобщава изданието Autonews, което се позовава на свои източници в японската компания.В Subaru смятат да напуснат проекта, най-вероятно заради липса на финансови средства, докато другият участник в него - Toyota, ще продължи разработката на нова генерация на своята версия на модела - GT 86. В нея партньор на компанията ще бъде BMW, като резултатът от това сътрудничество ще бъде по-мощен и по-престижен хибриден автомобил.Toyota и BMW подписаха договор през 2013 г., който предвижда създаването на няколко модела. Сред тях е присъства и спортно купе, което ще използва композитни материали и новоразработени батерии, които се отличават с по-голям капацитет и по-дълъг живот.Според един от топ-мениджърите на BMW - Йън Робертсън, използването на подобни батерии в серийните електромобили ще промени коренно мнението на хората за този вид транспорт. И съответно ще повиши в пъти тяхното търсене.Снимка: Subaru

Тагове: subaru brz toyota gt 86
fallback
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Абе ВАГончо, ти нормален ли си да повтаряш тия идиотии?? Хибридната система на БМВ била по-добра??? Затова ли хибридното i3 харчи 6л/100 км като му падне батерията, а 2 пъти по-големия Приус харчи под 5/100? Айде влагай малко мисъл че излагаш всичките немски фенчета с тая очевадна простотия. А ЛФА е класа която БМВ никога не са достигали досега, как си мислиш че Тойота ще ги хване те да им я разработят??
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ построиха огромен завод в САЩ за композитни материали заедно с SGL Group. Във Фабриката се произвежда карбон, за моделите на БМВ явно карбон ще върви и към Тойота. А БМВ няма как да са изкопирали хибридна технология от Тойота, най-малкото, защото хибридите на БМВ са доста по-добри от тези на Тойота. Лексусите са с никел метал хидратни батерии при БМВ ползват литиево йонни батерии. Освен това от ТОЙОТА заявиха, че ще вземат хибридната система от БМВ и8 и ще я сложат в Лексус ЛФА. Тоест хибридната система на БМВ е много по-добра от тази в Тойотите и Лексусите, затова японците са я предпочели пред своята за върховия си модел.
  • #6
    Bandit ( преди 9 години )
    Toyota притежава 16,5% в компанията-майка на Subaru - Fuji Heavy Industries, която от своя страна притежава 100 % от Subaru. Не Тойота трябва да се съобразява със Субару а обратно.
  • #5
    6A13TT ( преди 9 години )
    BMW продава карбон на Toyota? Я пак? Ти дали си имаш на идея Toyota с какво се занимават и как е направен LFA?
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    Освен че Тойота ще осигурят всички технологии за нов спортен автомобил,както знаем те и сега имат много по-бърз от най-бързия на бмв, та ще приложат и новите си карбонови материали от ЛФА и завода си.Сега избиват парите като продават карбон на БМВ.Освен това и карбона може от ТОЙОТА да им го дават на по-добра цена на бмв.
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ са най-на далавера- копират сложните хибриднио технологии от Тойота.Тойота пък продава на примитивните европейци дизели от БМВ,въпреки че има същите дизели Тойота собствени и сега. Но европееца обича да чува за бмв.Нека Тойота нали си печели от ***. Батериите ще си разработват съвместно,а карбонът от Японските си заводи ще го продават на поизостаналите германци,които ще ползват и технологиите от Лексус ЛФА,защото БМВ нямат толкова бърза кола.
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Спират го заради Тойота.уж трябваше да е уникална версия я Тойота го разводни като го пусна и като модел на Тойота и като модел на Сцион, пусна го дори в кабрио версия, от Субару бяха изумени защото изобщо не са проектирали автомобила за кабрио и според тях, няма нужните защити, но това е друга тема. Дет се вика подадоха пръстче А тойота им налапа ръката. БМВ са на далавера, продават си двигателите на Тойота, БМВ вместо да наливат пари в нова батерия си цепят разходите с тойота, защото и двата производителя купуват батериите си от други фирми а така с половин разходи ще си направят собствена и чувам доста добра ще е. Композитните материали БМВ си ги произвежда сумати пари наляха германците в завод за Карбон. Сега избиват парите като продават карбон на Тойота. Тойота и те са на далавера, цепят разходите за батерия, купуват добри дизелови двигатели от БМВ. Освен това и карбона може от БМВ да им го дават на по-добра цена. Все пак ти купуват и двигатели, БМВ Зет4 Тойота ще я купува от БМВ и продава като модел на Тойота. Сега вероятно двигателите за новото BRZ, пардон GT 86 вероятно ще са пак от БМВ.
  • #1
    Кико ( преди 9 години )
    Кофти работа, защото за Субару този модел не е лош. Някъде, четох статия, че искали да възродят модела SVX и може да е точно заради разрива с Тойота.
fallback
Последни