fallback

BMW разширява партньорството си с Brilliance

Договорът за сътрудничество между двете компании ще бъде удължен с 10 години

Снимка: BMWНай-големият производител на луксозни автомобили в света - BMW AG, ще удължи сътрудничеството със своя китайски партньор до 2028 година, предава Bloomberg. Базираният в Мюнхен производител си партнира на пазара в Китай с местната компания Brilliance China Automotive Holdings Ltd. Двата производителя имат договор за 15-годишен джойнт-венчър, който изтича през 2018 година. С допълнителното споразумение партньорството ще бъде удължено с 10 години до 2028 година, съобщава пред Bloomberg ръководителят на BMW за Китай Карстен Енгел. Договорът ще даде възможност на двете компании да разшият сътрудничеството си, което предвижда и създаването на отделна марка за местния пазар. Джойнт-венчърът произвежда за китайския пазар моделите на BMW 3-series и 5-series, като също така предоставя на Brilliance технологии за производство на двигатели. Китай е особено важен за BMW. Германската компания регистрира ръст от цели 25% в продажбите си в страната за първите пет месеца, като очаква реализациите й в края на годината да достигнат рекордните 400 000 бройки. През март тази година BMW и Brilliance подписаха меморандум за разбирателство, който предвижда задълбочаване на сътрудничеството и създаване на нови съвместни проекти. Компаниите предвиждат също така да разширят капацитета на производствените си мощности в Шенянг до 400 000 автомобила годишно.Още по темата:Защо Китай е толкова важен за BMWBMW пуска нова марка автомобили в Китай

Тагове: BMW brilliance
fallback
  • #9
    RRE ( преди 10 години )
    Китай е особено важен за BMW Estestveno 4e e vajen za bmwence, v Kitai nai-lesno se kupuvat mentetata,a tehnite kitaiski partniori idealno syvpadat s imidja na bmwence kato kitaiska marka,kakto mercedes4e,folksvagen4e i drugite germanski imitacii na avtomobili. Zatova nito Jaguar,nito Lexus smiatat kitaiskia pazar na mentetata za vajen,za6toto sa premiumi ,a ne germanski imitatori.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Китай има "инженери на топ световно ниво", но те нямат знания! А германците са събирали 100 години ноу-хау! Китайците и след 50 години няма да ги настигнат. Затова са се събрали в тия джойнт-венчъри - всеки дава което има и взема което няма (акъл, пазари)
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    и сега като наизлязат едни "брилянтни" бен-вета чайна-майна, мани-мани!
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя фалшивия RRE е много болно дете.
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Че има кадърни инженери от Китай има, ама това е защото са учили в западни университети, а опита няма кой да им го даде и го крадат, точно затова няма все още конкУРЕнТна компания китайска, която да произвежда самостоятелно автомобили и други по-сложни технологични неща. След 15-20 години, когато натрупат опит и опотна работна ръка, може и сами да си проектират и правят, за сега копират и произвеждат.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да пич ти като по-умен кажи, че БМВ взима акъл от инженерите в китайските инженери в областта на автомобилостроенето - този закон, за съвместните компании е създаден, ТОЧНО ЗА ДА МОГАТ ТЕЗИ ИНЖЕНЕРИ да крадат технологии от чуждестранните си "партньори". А иначе за интелигентност пак ми говори, давай позабавлявай ни с малоумието си. Аз не съм видял някой от нормалния свят да иска да ходи да се обучава в университетите в Китай ? Май искат в Германия,Англия,Франция, Америка, Япония и т.н. Защо ли?
  • #3
    Тъп си като галош ( преди 10 години )
    Обикновенно не отговарям на подобни високоинтелигентни и умни ***,но ако ти си мислиш,че в Китай няма инженери на топ световно ниво във всички сфери на идустрията,значи :"*** си като ***"В момента космическата им програма,енергийната им програма и инфраструктурната им програма са най-големите инвестиционни проекти в света и така ще бъде следващите 20 год.А това с партньорството е друга бира,но едва ли имаш познанията за да коментираш и този въпрос.
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** си като ***, без това партньорство немогат да продават на китайския пазар, затова го правят... Надявам се не си толкво заблуден да си мислиш, че бмв разчита на подкрепа и акъл от китайските инженери?
  • #1
    Много правилно! ( преди 10 години )
    Защото досегашното партньорство с Тойота е рисково както за имиджа на марката,така и за нейните клиенти!
fallback
Последни