fallback

Ще има Lexus IS200 с турбо мотор

Седанът ще получи двигателя от кросовъра NX, но с различна мощност

Американското подразделение на Lexus регистрира в местното патентното ведомството марката „IS200t“, което е явен знак, че компанията планира пускането на пазара на седана IS с 4-цилиндров бензинов турбо-мотор с обем 2.0 литра, съобщава Motor Authority.Същата добавка към името си неотдавна получи новия кросовър Lexus NX, чийто двигател ще задвижва и седана. Това е 4-цилиндров агрегат с турбо и директно впръскване на горивото D-4S, система VVT-I и интегриран в  цилиндровата глава изходящ колектор с водно охлаждане.При Lexus NX агрегатът развива 238 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Очаква се при IS200t мощността на двигателя да бъде увеличена, но все още не е ясно с колко точно.Не се знае също така каква ще бъде предлаганата като опция за IS система за задвижване на четирите колела, но се очаква тя да бъде различна от тази при NX200t.Според сведенията модификацията IS200t ще измести от гамата на модела версията IS250, която разчита на атмосферен V6 с обем 2.5 литра и мощност 208 к.с. (250 Нм въртящ момент). Има все пак вариант и този двигател да остане, но да се предлага само на някои пазари.Снимка: Lexus

Тагове: lexus is lexus nx
fallback
  • #24
    до autoenthusiast ( преди 9 години )
    Не ми говори за ауди куатро и двигателите им от B група. Защото там господарите са Ланча - S4 1.8 двигател с компресор и турбо компресор - 480 конски сили и 1.8 сек 0-100 на макадан. Стига ми вади вода от 10 кладенеца за тия немски дръгели. Серийно 90те години ауди имат 1.8т -150 к.с. А ето ти за супра - 320 hp 1998г.For many, part of the twin turbo Toyota Supra's attraction comes from the easily upgraded power output. 450 - 500 horsepower can be had out of the stock turbos with a free flowing
  • #23
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    @KLASIKA - много добре :)
  • #22
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Със стилни форми и стилни въздухозаборници щом искат да предизвикват погледите,със стилни фарове,а не разкривени парчета от стара летяща чиния,с стилна решетка,о не изкривен под налягане капак от шахта в доменните пещи....-стилен и спортен,ненатрапващ се и в същото време натрапчиво ангажиращ се със себе си и вниманието изискващ към себе си.Незабележимо-крещящ,че иска да изгълта асфалта....Туй то-просто и просто:https://imageshack.com/i/n9rnwdej
  • #21
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    ***това къде го прочете***Пак неподготвени ееей:Прочети около 14-15 мнения по - надолу кой какво е казал
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    autoenthusiast,не точно вие започвате с простотията си!!!Прочети първите коментари и май няма нужда да продължаваме по този въпрос да спорим,защото се вижда!!!Другото е че ти твърдиш,че някой бил казал,че например япоснките турбо двигатели от 80те са с по добри характеристики от съвременните немскиТова къде го прочете.Май ти пишеш глупостите,смучеш си от пръстите,за да започнеш да пишеш цял ден простотии.Мненията са отдолу и можеш да ми посочиш къде това в кавичките е написано!
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някой германофили пак се изказват неподготвени.Само да ги питам,като са толкова отворени за БМВ защо отричаха турбото.До преди по-малко от 10 г. те турбо не слагаха и официално го отричаха.Тогавашният им шеф казваше,че на марката никога няма да се слага турбина и винаги ще разчитат на атмосферни двигатели.Японци не се сещам да са казвали подобно нещо.А за японците и турботата хептен някой се оливат.Японците още 70-те г. слага турбота на всякакви модели.От 1.0 до 3.0 двигатели.Интересувайте се!
  • #18
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Аз си знам, че всички спорове поритчат по следния сценарии:1. Вие избухвате с някоя голяма глупост(например япоснките турбо двигатели от 80те са с по добри характеристики от съвременните немски)2. Аз ви давам факти, че дори тогавашните немски са с по вискои характеристики.3. Накравя вие казвате "Мани ги тия дървета..."АЙДЕ БЕ МОМЧЕ - КАЖИ КОЙ ЯПОНСКИ ТУРБО ДВГ. ОТ 80ТЕ Е С ПО ДОБРИ ПАРАМЕТРИ ОТ СЕГАШНИТЕ НЕМСКИ ТУРБОТА!?!ЧЕ И ОТ ТОГАВАШНИТЕ!?!
  • #17
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    *** Supra, Gt3000, GTR***Всичките са добри но:1. Техните двигатели определено не са с по добри показатели от СЪВРЕМЕННИТЕ немски (дай пример ако ОЩЕ си на противното мнение) а също и от тогавашните - вж. т22. Отиди и прочети за AUDI ur(оригинал)-quattro, S1 и S2. 1980 г.- турбо 2,1 - 200 коня и т.н.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Все тая, въпрос е че японците не са случайни и много добре зная що е то турбо, за да се говори, че са изостанали и тем подобни. Въпрос на концепция - както например VW използват турбо двигател за новия си хибрид JEtta, но това обезсмисля хибрида, тъй като напрактика през повечето време се разчита на двигателя не на ток, което и рефлектира в почти двойно по-високия разход от хибридите на тойота. Но пък тези на Тойта са направени да харчат малко, а не за спортно каране - различни концепции.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не съм спец по дизайна, но това нещо на снимката е грозно!Всъщност бая грозно!
fallback
Последни