fallback

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Пакетът на британците ще увеличава мощността на 2.0-литровия двигател

Доказаният производител на двигатели Cosworth готви силов и оптичен тунинг пакет за Subaru BRZ и Toyota GT 86, става ясно от разпространено от компанията видео. Снимка: Cosworth Към момента информацията е ограничена, но както изглежда британският производител се е заел да направи онова, което инженерите на Subaru и Toyota така не направиха - да доработи единствения предлаган за моделите двигател. Според изданието Piston Heads работата на Cosworth е съсредоточена върху боксеровия агрегат на спортните купета, чието означение е FA-20. От видеото се вижда, че пакетът на Cosworth включва нова изпускателна система, но запознати твърдят, че той ще съдържа и турбо компресор. Стандартният агрегат на близнаците Subaru BRZ / Toyota GT 86 генерира  200 к.с. при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин. Вече на няколко пъти се появяваха твърдения, че производителите готвят по-мощни версии на двигателя, сред които такива с турбо и допълнителен електромотор. В крайна сметка обаче подобно нещо не се случи. От видеото на Cosworth става ясно, че пакетът ще бъде факт съвсем скоро. Очаквайте подробности.

fallback
  • #16
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Грешиш колега.Японските коли милиони копия на един и същи автомобил с разлика в цвета. Те се произвеждат в огромни серии и върховото им оборудване, двигатели и ск.кутии е много далеч от върховото на сравними немски автомобили.При немските автомобили бройките в една и съща комбинация са много по-малко и те имат невероятни възможности за индивидуализиране.Това кое се доплаща или не - няма връзка с темата-въпрос на бизнес модел.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Метлата е по-надеждна от прахосмукачката , но защо тогава германските еднодневки не са по-надеждни от японските ,защото в базовото си обордуване идват с по-малко екстри и всичко се доплаща. Ще те разочаровам още повече -Лексус е по-здрав от немските коли,въпреки че е по-богато оборудван. Както и Тойота и Мазда са по-здрави от Фолксваген въпреки че са по-богато оборудвани. Приус също е по-здрав от елементарния Голф, въпреки че в Приус е вложена много по-сложна техника, но японска.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Десетки милиони собственици си купуват и китайски перални,обаче не са като корейските да речем. Не те ли е срам от тази класация - Японски автомобили с 550 коня вървят 12 стотни от секундата разлика от Порше с 800 коня? Ами това порше е ЕДИНСТВЕНАТА германска кола по-бърза от японските.
  • #13
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    За най бързите и недостижими автомобили на японците:6:57-Porsche 918 Spyder7:09-Nissan GT-R Nismo (2015)7:15-Lexus LFA Nurburgring PackageПредполагам считаш Porsche за японски а не за немски автомобил.За надеждността на японските автомобили бих написал следното-"Метлата е по надеждна от прахосмукачката" но това не я прави по добра.Немските автомобили явно са ДОСТАТЪЧНО надеждни за десетки милиони собственици които ги купуват всяка година.
  • #12
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    За най бързите и недостижими автомобили на японците:6:57-Porsche 918 Spyder7:09-Nissan GT-R Nismo (2015)7:15-Lexus LFA N
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами приятелю само сравни 1990 година базов Голф 2 е 1.3 с 55 коня,а базова Тойота Корола 1.3 не само че е 12 или 16 клапана с катализатор ,ами е и 75 коня, които Голф 2 изкарва от 1.6. Корола от тия години 1.6 изкарва 105 или 115 коня. Ауди 80 1.8S изкарваше 90 коня , това не е ли танк? Ами танк е разбира се , и то неефективен. До преди години когато Фолксваген не слагаше турбини моторите им бяха смешни Голф 5 1.4 базов с 80 коня,а 1.6 102 коня, колкото изкарва Тойота Корола от 1.4 - 100 коня
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японските коли са най-здрави от поне 20 години в германските класации,американските,английските. Самите германци от ТЮВ всяка година изкарват статистиката и Тойота е с най-много коли в Топ 5 на най-здравите автомобили,същото го потвърждават Ауто-Билд Германия както в Прегледа на качеството всяка година печели Тойота,Мазда и Хюндай,така и в 100 000км. тестове.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нещо си се объркал драги. Най-бързите коли са японски- на Нурбургринг Lexus LFA е по-бърз от цялата германска авто-индустрия, тоест на реален път със завои. А Nissan GTR пък най-новия 2014 Nismo също е недостижим от германските тролеи.
  • #8
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Subaru BRZ/Toyota GT 86 си имат своите фенове и честно казано изглеждат добре. За съжаление в БГ май не се предлагат а при бюджетните спортни коли цената е доста важна.Cosworth са доказали, че ги разбират двигателите.Към Анон. колега-в какво Тойота са най добри?И гледайки т.нар. класации (на които не вярвам особено)напоследък най-надеждни са корейските.За по-бързи тойоти от немските танкове никой не е чувал или виждал. По скоро виждам че най-бързите тойоти са по-бавни от базовите немски коли
  • #7
    ASD ( преди 10 години )
    Nqma znachenie TATA ili koi da e drug.A spored tebe TATA malka marka li e za da kupi vuprosnata angliiska marka ? Ot kude pari ako sa mizerni ? A i v angliq se proizvejdat polovinata marki imat zavodi.Angliq ima golqma chast v taq sfera.Mizernik
fallback
Последни