fallback

Британци пуснаха в серия най-бързия дизел

Моделите на Trident Performance Vehicles претендират и за първото място по икономичност

Британският производител Trident Performance Vehicles започна да приема поръчки за 3 свои автомобила – роудстъра Iceni, фастбека Iceni Magna и комбито Icenti Venturer, съобщиха от компанията. И трите модела се задвижват от един и същ агрегат – 6.6-литров турбодизелов V8, развиващ 400 к.с. и 948 Нм, който работи съвместно с 6-степенна механична скоростна кутия. Благодарение на него Iceni претендира както за титлата „Най-бърз дизелов спортен автомобил“, така и за и "Най-икономичен спортен автомобил". Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3.7 секунди, а максималната скорост достига 306 км/ч.При моделите е използвана специална технология за повишаване на максималния въртящ момент, която е самостоятелна разработка на Trident Performance Vehicles. Благодарение на нея разходът на гориво е оптимизиран с 20 %. Машините Icenti могат да се придвижват както със стандартен дизел, така и с био дизел. С пълен резервоар машината може да измине над 3200 км при среден разход от 4.1 л/100 км.За Trident Iceni са предвидени два допълнителни пакета. Първият увеличава мощността на мотора до 435 к.с и 1286 Нм въртящ момент, а при втория – до 669 к.с. и 1422 Нм.Освен това клиентът може да избира между два вида кожа и алкантара за обзавеждането на салона. Като опции се предлагат информационно-развлекателна система Clarion със 7-инов дисплей, карбонови елементи, подгряване на прозорците и седалките.И трите модела ще бъдат пуснат в ограничени серии, обявиха от производителя. Напълно оборудван автомобил ще струва 96 000 паунда (117 000 евро).Снимки: Trident Performance Vehicles

fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оригинала който се опитах да преведа е "People buy horsepower, but they drive torque."
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    "..стига да е по равномерно разпределен .." - така е идеалното.Но и да не е (както е при мен Ауди 1,8Т силно подсилено :)) пак се свиква, но трябва много прецизно дозиране в завоите.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    въртящия момент е нещо което малките атмосферни бензинови мотори нямат
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    стига да е по равномерно разпределен въртящия момент за да използваш поне 70% при нормално каране кефа е голям и изпреварванията са супер с две думи дава усешане за пъргавина и мощ
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Garfield да ти е ясно на теб при среден разход 4,1 извънградско ще около 3л при 110 сега на теб ясно ли ти е
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Въртящия момент е брутален! :)Сещам се за един лаф - май беше на някой от големите имена в автоиндустрията - "Хората купуват конски сили, но карат въртящ момент"За този въртящ момент не мога да си представя какво представлява скоростната кутия!!!
  • #8
    Garfield ( преди 10 години )
    Настанаха брожения, около разхода на колата.Трябва да е ясно, че разход на колата се мери при стандартни условия, например 30% градски пробег с еди-си-колко километра в час, извънградски и каране по магистрала със 110 км/ч. Това е дало 4 и малко литра за всеки 100 км. А резервоара от 130 литра е за онези, които ще карат с до 306 км/ч.Сега, дали е по-ясно?
  • #7
    д-р.Куртев ( преди 10 години )
    На мен ми харесва силуета-особенно задната част! Стоповете малко приличат от Ягуар,но с двойното стъкло има ретро визия! А иначе разхода въобще не ме бърка,но с бългаска нафта няма да върви !!!
  • #6
    anonymous ( преди 10 години )
    130л резервоар, разход 4 на 100... Да,да... Ама разбира се, такъв е разходът, разбира се...
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Браво на британците.Иначе за дизелите по-принцп е ясна работата:The Audi R10 TDI :24 часа на ЛьоманRacesWinsPolesFastest laps48361213
fallback
Последни