fallback

Китайците предпочитат чуждите марки

Най-търсени през март са били моделите на Volkswagen

Жителите на Китай предпочитат автомобилите, произведени от съвместни предприятия с чужди компании, а не собствените си марки. Това показва проучване на Асоциацията на автомобилните производители на Китай (CAAM).Най-продаваният автомобил в Китай през март 2014 г. - Volkswagen Lavida, по време на изложението в Пекин. Снимка: Ройтерс През март в страната са продадени 1.71 мнл. нови автомобила, което е със 7.9 % повече от същия месец на миналата година. В първата десетка обаче има само два напълно китайски производителя - Changan и Great Wall, докато останалите са компании, в които участват чужди производители на автомобили.Топ 10 най-добре продаваните автомобилни компании в Китай за март 2014 г. 1. FAW-Volkswagen             155 600 продажби2. Shanghai-Volkswagen    151 800 продажби3. SAIC-GM-Wuling              143 600 продажби4. Shanghai-GM                    140 700 продажби5. Changan                             105 100 продажби6. Beijing-Hyundai                   95 000 продажби7. Dongfeng-Nissan                82 700 продажби8. Changan-Ford                     72 300 продажби9. Dongfeng-PSA                     60 000 продажби10. Great Wall                           56 400 продажбиКато цяло китайският клиент предпочита седани, хечбеци и купета. А както личи от данните, с най-голям интерес в тези категории се ползват моделите, които са съвместно производство с Volkswagen.Топ 10 на моделите най-добре продаваните автомобили в Китай за март 2014 г.1. Volkswagen Lavida    Shanghai-Volkswagen    32667 продажби2. Volkswagen Jetta        FAW-Volkswagen             27928 продажби3. Volkswagen Sagitar    FAW-Volkswagen             26585 продажби4. Volkswagen Passat    Shanghai-Volkswagen     26387 продажби5. Nissan Sylphy              Dongfeng-Nissan              26261 продажби6. Buick Excelle                Shanghai-GM                    26220 продажби7. Volkswagen Santana  Shanghai-Volkswagen    24409 продажби8. Chevrolet Cruze           Shanghai-GM                    22351 продажби9. Volkswagen Bora         FAW-Volkswagen             21090 продажби10. Chevrolet Sail             Shanghai-GM                    20167 продажбиПри кросовърите ситуацията е различна, като там сериозен успех записват моделите на компанията Great Wall, която сглобява свои автомобили и в България. Лидер тук е моделът H6 на Haval, която е подмарка на Great Wall. В първата десетка попада и още един местен модел - BYD S6. Топ 10 на най-добре продаваните кросовъри в Китай за март 2014 г.1. Haval H6               Great Wall                 25 082 продажби2. VW Tiguan            Shanghai-VW           20 378 продажби3. Honda CR-V         Dongfeng-Honda    14 813 продажби4. Hyundai ix35         Beijing-Hyundai      12 583 продажби5. Ford Kuga              Changan-Ford         12 107 продажби6. Great Wall M4       Great Wall                 11 305 продажби7. Toyota RAV4         FAW-Toyota              11 196 продажби8. Nissan Qashqai    Dongfeng-Nissan    11 142 продажби9. Audi Q5                  FAW-VW                      9 772 продажби10. BYD S6                BYD                              9 542 продажбиВ класа на минивановете (MPV) китайските марки са пълен победител, най-вече заради по-ниската си цена.Топ 10 на най-добре продаваните MPV в Китай за март 2014 г.1. Wuling Hongguang    SGMW                        63 827 продажби2. Chana Honor               Changan                    20 259 продажби3. Fengxing Lingzhi        Dongfeng Liuzhou   13 102 продажби4. Fengxing Joyear         Dongfeng Liuzhou    8 196 продажби5. Buick GL8                    Shanghai-GM             7 291 продажби6. Chana Eulove             Changan                     6 045 продажби7. JAC Refine                  JAC                               5 800 продажби8. Weiwang M20             BAIC                             5 563 продажби9. DFSK Fengguang      Dongfeng Sokon        5 200 продажби10. Dongfeng Succe      Zhengzhou-Nissan    3 689 продажби

Тагове:
fallback
  • #17
    Джапански кош ( преди 10 години )
    Не ТОЙОТА, а ТРОШЛЬОТА! 1 в дефектите, които дава! 1 в сервизните акции заради многобройните си и най-разнообразни дефекти! 1 в милиардите глоби, които всяка година плаща заради дефектните си автомобили! 1 за продадени дефектни коли спрямо недефектните, които са с пъти по-малко! 1 по грозен и безличен дизайн!
  • #16
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    Къде била ТОЙОТА - миили деца - тойота е Номер1само в 3 класации 1. Здравина след 100,200,300 000 км2. Най-много продажби в световен мащаб3. Най-голям профит в световен мащаб
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Китай и Германия - вечна дружба!Е как няма СОЦваген да продава в братската социалистическа държава. Абе на китайцете като им уври акъла, че немските ментета са по-кофти от техните ще има немски фалити. Все пак е млад пазар китайския и все още се търсят бракми и се гледа емблемата. Както е у нас и др. подобни държави с млад и неориентиран автомобилен пазар.
  • #14
    Subarufan ( преди 10 години )
    Анонимния под мен, толкова си прав за наше най-голямо съжеление...
  • #13
    eвтинийка ( преди 10 години )
    Очаквайте скоро в магазините "по 1 левче" резервни части за съвместната марка Shanghai-Volkswagen :)
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    В Китай небостъргачите са ежедневна гшедка в големите градове у нас все още мираж, в Китай се возат в суперскоростни влакове на въздушни възглавници в България от се движат стари задъхани електрички с топ спийд 60км.ч. по още по стари денивелирани релси. Китайците летят в космоса със собсвени ракети, ние още се топлим със спомена за двамата ни космонавти покане и да летят в руски ракети. Не виждам за какво се присмивате на китай
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хе и как да не е претенциозен китайския пазар като избират чужди марки, за никого не е тайна, че китайските модели будят насмешка в цял свят а както се вижда и в Китай не са фенове на местните марки, значи и те са придирчиви и залагат на чуждите марки, макар да са по скъпи от китайските. Китай не е оня Китай отпреди 30г. Когато живееха с по една лъжица ориз на ден, днес стандарта им е доста по висок от българския, най-големия пазар за аетомобили в света и най-голям автомобилен производител
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така ли ? А фокус не е ли най-продавания в класа си ? Я разгледай класациите, ама не само за Германия, а продажби на модел :)
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Китайците не купуват японски коли, заради проблемите в отношенията между двете държави и споровете за островите. Ако не е непретенциозния китайски пазар VW припадат много силно - само там все още ги купуват, защото до преди 2 години са се возили на лагерници и не им прави впечатление. Малко е смешно да се радвате на успехите на VW в Китай имайки предвид, че на другите пазари са много зле. Дори и в Европа вече Форд ги бие отвсякъде с моделите си.
  • #8
    менте ( преди 10 години )
    В страната на ментетата е съвсем нормално да се продават най-много ментета.
fallback
Последни