fallback

Подробно за новия Lexus NX

Моделът дебютира на изложението в Пекин и ще излезе на пазара още тази година

Тагове: lexus nx
fallback
  • #23
    Куролюба Лападухова ( преди 10 години )
    Е не това е нема такова недоразумение ! За иновации японците спраха да ги правят преди 15г затова сега виждаме подобни ГРОЗНИЦИ !
  • #22
    ЛютфиместанГъзодавов ( преди 10 години )
    Трольота ли ? Аааа НЕ ! МЕРСИ ! Нямам време за мултимилионни сервизни акции всяка седмица !
  • #21
    Cenitell ( преди 10 години )
    Макар и европейци,трябва да преосмислим промените в автомобилостроенето-пионери и първи бяха немците, но вече са японците, те вече са водещите в иновациите.Дори и сравнявайки автоновините тук, прави впечатление, че немците правят предимно заводски тунинг, а основоположните новости идват от Япония.
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    А къде се нарежда РАВ4-ката по дизайн е очевидно - това е първия компактен кросоувър и всичките му там Таларези, Х-та и Ку-та са практически негови клонинги.
  • #19
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Tesla e с японски батерии - на Панасоник. Без тях е един празен кош. А при Тойота говорим за електронно управление на газоразпределението което прави възможен прехода от Ото към Аткинсон и обратно в зависимост от натоварването на двигателя. За *** хралупки повтарям - такъв електронен контрол на клапаните няма никой друг производител. Всичките са или по Аткинсон или по Ото, никой не може да ги има и двата. Ето това е иновация!
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    РАВ4-ка, с високотехнологична виско муфа. Много надеждно и здраво задвижване, подходящо както за равният и гладък асфалт, така и за полираният бетон в гаражната клетка. Двигател с цикъл на Аткинсън, високотехнологичен като мотор на Форд Фиеста 1.0. Авангарден дизайн, харесващ се на хора с жълта кожа и извратени разбирания за сексуални забавления. И след 5-10 години, се нареждат по дизайн до сангЙонг Родиус и Фиат Мултипла. Ама пък са скъпи, та купувачите да си мислят че са премиум.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ейй, то сичко било по патент и технология на Тъпота бе! Брей брей брей...Няма ли нещо на Хонда, Мазда, Субару...или тия са и те по технология на Тъпота. Има интернет, всеки грамотен, средноителигентен човек може да си прочете и да разбере истината.*** папагали си повтарят едно и също. Явно имат тежки мозъчни травми, причинени от удари по кратуните.Високотехнологична кола е Тесла. Също и i8 и 918 Спайдер. Абе, то и Аткинсън е преписал от Тъпота май..***...
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Eco Boost на Форд са по Аткинсън. Мерцедес също го ползват.ха-ха-ха! Егати опашатата лъжа! Форд имат двигатели с цикъл на Аткинсън, но те са в хибридите им, които са по лиценз на Тойота. Мерцедес имат нъцки.
  • #15
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Продължавайки с новостите като единствен производител на двигатели по принципа на Аткинсън плюс новата с-*** за охлаждане на главата и сдвоеното турбо,Лексус вдигна по-високо "летвата".Другите и с репатрак да ги прекарат, пак няма да я "докоснат"!
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    ***,да не би кристалната топка да ти е дала на късо и да ти е свела погрешна информация, че Лексуса бил РАВ-4? Ако проблема не е в топката, значи боба дето го хвърляш е хванал гъгрица и е време да го смениш! Ама не от онзи китайския на когото си фен, а истински, на който не пише произведено в Германия, т.е. Китай а друг!Тези високотехнологичните, дето си ги изброил, нали се сещаш, че никой не ги купува и има защо. Имаш време до понеделник да сътвориш още глупости. Тръпнем в очакване!
fallback
Последни