fallback

Във Великобритания избраха най-надеждните автомобили

На първо място е второто поколение на Honda Jazz

Ежегодното допитване до повече от 50 000 собственици на автомобили определи най-надеждните возила във Великобритания за 2014 година, съобщава Auto Express. На първо място е второто поколение на Honda Jazz, а в челната десетка място намират 5 японски, 2 корейски и 3 европейски автомобила. Снимка: Honda В класирането Honda Jazz изпреварва два модела Toyota Prius – третото и второто поколение на автомобила. На четвърто място се настанява хечбекът Lexus CT 200h, чиято задвижваща система е аналогична с тази на Prius. Интересното е, че победителят от допитването през миналата година – третото поколение на Toyota Yaris, се класира едва на 26-а позиция.   На дъното на класацията, в която влизат общо 150 модела, са поставени третото поколение на Land Rover Discovery, първата генерация на Land Rover Range Rover Sport, петото поколение на VW Passat и третата генерация на Land Rover Range Rover. За определяне на рейтинга за надеждност на машините експертите на Auto Express са предложили на запитаните да оценят своя автомобил по петобалната система, като отговорят на 10 основни въпроса. Топ 10 на най-надеждните автомобили във Великобритания за 2014 година 1. Honda Jazz второ поколение 2. Toyota Prius трето поколение 3. Toyota Prius второ поколение 4. Lexus CT 200h 5. Audi Q3 6. Kia Rio трето поколение 7. Peugeot 2008 8. Skoda Yeti 9. Kia cee'd второ поколение 10. Mazda MX-5 трето поколение Наскоро компанията J.D. Power and Associates направи

подобно проучване
fallback
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето една реална класация. Само вижте за какви разлики с немската такава става дума и много неща за пишман-тестовете на ауто билд, декра и тюв стават ясни.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съгласен съм, че японското е най-добрия избор откъм качество/цена, заедно с корейското. Харесвам всички японски марки без една-Тойота..моля ви спрете да обсъждате тая марка. Та кой кара тойота в днешно време, само домакини и хора дет не разбират.
  • #29
    До нисански ( преди 10 години )
    Айде сега, хората химни за БОШ пеят, как били номер едно, германско качество и нямало как да се случи да не работи, както веднъж ни обясняваше един продавач на електро домакинска техника, ти пък ги плюеш.
  • #28
    нисански ( преди 10 години )
    незнам ама обожавам Електрониките на митсубиши и хитачи просто няма грешка БОШ- немощ е на късмет и БОЖа СИЛА тия германскиговна
  • #27
    ПИСВАМЕРУДИЯ МЕДИя ( преди 10 години )
    Ясно е от 50 години кои са по качествени коли!!! прочетете как в щатите германиците са подкупвали висши адм кадри да си продават каските с оръжието....И стига с едно и също!!! ЯПОНИЯ ПРАВЕЛА 23 ВЕК ТЕХНОЛОГИИ ПЪК ДРУГИТЕ си дремат на намаляване наразходите
  • #26
    Кади ( преди 10 години )
    Една фирма накупила Кадита, че после ги върнала всичките. Масово проблеми с радиатори се оказало и още нещо, както се казва в един филм. Явно за БГ нещо качеството е занижено, що ли?
  • #25
    ФВ ( преди 10 години )
    Едни познати си взеха ФВ, гръмта скоростната, 2-3 бона им е ремонта, нова е .. :) Следващата, по тяхните думи ще е Тойота.
  • #24
    CutmasterCFS ( преди 10 години )
    бреее и аз имам ярис и от 2008г откакто е произведен не се е трошило нищо по него!!! даже и крушка не ми е горяла!!! единствено е влизал в сервиз за смяна на консумативи и при сервизна акция която е била със периодичното обслъжване!!!.
  • #23
    до вагениста ( преди 10 години )
    hahahaha тва долу да не ти е сервизната история на поло бе - ааа няма ремонт на СК, окачване и глава хахахах - *** има си 100К километра тестове дето яриса размазва всичко швабско - ясно ли ти е бе *** смешен
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    5. Историята на надеждната тойота е :30К км - блокира водна помпа и скъса ремък - остави жена ми насред пътяОколи 20К-30К се счупи жабката до лявата врата40К км - Акумулатора сдаде багажа45К км - алтернатора сдаде багажа45К км - втулки50К км - появи се едно свирене което след няколко ходения в сервизите на Тойота никой не може да оправиНа всеки 2-3 месеца смяна на круки - гори ги за закускаСмяна на масла и филтри ВСЯКА година без значение от пробега.
fallback
Последни