fallback

Audi A3 е „Световен автомобил на годината“

Във финала моделът изпревари BMW 4-Series и Mazda3

Новото поколение на Audi A3 e победител в ежегодния конкурес „Световен автомобил на годината“. Резултатите от гласуването на журито, в което влизат 66 автожурналисти от цял свят, стана ясно по време на започналия в Ню Йорк автосалон.

Audi A3В борбата за главната награда Audi A3 успя да изпревари другите двама финалисти – BMW 4-Series и Mazda3. За баварския концерн останаха победите на BMW i3 в две категории – „Зелен автомобил на годината“ и „Дизайн на годината“. Там до финала стигнаха – Audi A3 Sportback e-tron и Volkswagen XL1 (в първата категория) и Mazda3 и Mercedes-Benz C-Class (във втората). 
BMW i3В категорията „Представителен автомобил на годината“ първото място е Mercedes-Benz S-Class, който успя да се пребори с конкуренцията на Bentley Flying Spur и Range Rover Sport. 
Mercedes-Benz S-ClassЗа „Най-добър спортен автомобил на годината“ бе избрано купето Porsche 911 GT3, което се бореше за приза с Chevrolet Corvette Stingray и Ferrari 458 Speciale. 
Porshe 911 GT3Миналата година конкурсът бе спечелен от седмото поколение на VW Golf. Наградата за дизайн отиде при Jaguar F-Type, а за „най-добър спортен автомобил“ при Porsche Boxter/Cayman. Званието „Зелен автомобил на годината“ спечели седанът Tela Model S. 
Снимки: Производителите
 
Тагове: Audi A3
fallback
  • #52
    speedart ( преди 10 години )
    еми дълга експлоатация , демек световен автомобил на 2014 ще го илъчим през 2016...за другите ви изисквания има критерии по-които се оценява...но явно не са ви ги казали , за това ще отменим класацията докато я одобрите и после ще видим...все пак вие знаете най-добре ка се прави "ТАКА СЕ ПРАВИ"...а пък ако пак победи друг освен японски автомобил...ще направим нова класация
  • #51
    Анонимен ( преди 10 години )
    А тези критерий докато се оценяват без скала са безсмислени... Къде си видял таблица с да кажем всички тези параметри и от кой параметър колко точки печели автомобила? има ли ? няма - значи няма какво повече да обясняваш колко било разбираш ли обективно. ВСИЧКИ ЗНАЕМ, ЧЕ НЕ Е. А и вече Пежо 208 спечели наградата!!! END OF STORY
  • #50
    До speedart ( преди 10 години )
    Ами взима се всеки един автомобил и се тества при еднакви условия с другия. Примерно пластмасата се изследва, интериора материалите, един и същ маршрут за разхода.от 0-100 дисциплина, 100-0 дсциплина.. в завой се мери G-то.. КОмфорта се мери, чрез уреди за вибраций,големина на багажника и всяка дисциплина печели определени точки.След това идва гаранцията, сервизното обслужване - какво включва и т.н. =После идва тестът за надеждност чрез симулация на дълга експлоатация,чрез тестове! ТАКА СЕ ПРАВИ
  • #49
    speedart ( преди 10 години )
    Усещането което оставя в човек автомобила е един от критериите...не е единственото по-което се оценява при избора...казва се "фактор удоволствие"....на края на всеки един тест има таблица с точкова система и редица критерии ...оценени от тест пилот на някое списание или група хора като в случая...вие ако искате си купувайте коли само от статистиката по-продадени автомобили на година...НО ПРИ НОВ МОДЕЛ Е МАЛКО ТРУДНО И ЗАТОВА СЕ ПРАВИ КОНКУРС "СВЕТОВЕН АВТОМОБИЛ НА ГОДИНАТА"..
  • #48
    speedart ( преди 10 години )
    според вас как се излъчват победители в която и да е класация...като махнем конкретните данни като ускорение , спиране разход и т.н...нали накрая опира до гласуване , как да стане иначе...еми тя харчи 4,5 на 100 значи е супер и печели...или върви яко значи е номер едно...има редица критерий като :вътрешно пространство , функционалност , пригодност в ежедневието , разход , ускорение , спиране и т.н...но всичко това се оценява от група хора ДА ...не от машини ..има и пилоти които дават своето мн.
  • #47
    *$* ( преди 10 години )
    tova sa svetovni bokluci na godinata !!! palen proval , i 100% naglaseno ... no to teq nemski bokluci nemogat da spe4elqt nagrada ako ne e naglaseno !!!!
  • #46
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как какво да правят - плащат на АДАК, АУтобилд и редица други малумни медии и подкупни статистики, за да им изкара кошниците в някоя измислена класация на 1во място. Че ако се разруши илюзията и на шувинистите немци в тяхнта държава ептен загинаха...
  • #45
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе каквото и да си говорим, само *** би повярвал, че А3-ката е по-добра от конКурентите си. Най-малкото струва доста повече, а вътре е с ужастна пластмаса, текстилни седалки, ужасна возия и дефектни елементи по двигател и т.н.Фокуса се продава като тошъл хляб, пежото е КОЛА НА ГОДИНАТА в реалния свят. А тия немците колко още КОЛИ на годината ще исмислят зависи колко пари ще им платят. Но така е след като ги няма в реално тестващите автомобилите класации, какво да правят немските каски?
  • #44
    До speedart ( преди 10 години )
    Щом е до усещане значи няма критерии, а ти друго каза?Когато се оценява даден автомобил се оценява по зададени критерии, ако критерия е УСЕЩАНЕ на някакъв си журналист, то тази класация не е меродавна, тъй като всеки човек си има различно усещане.Демек тази класация е най-малкото идиотска, тъй като не се базира на реални параметри, които да се оценяват, а не дадени възприятия на различни индивиди. За това е платен, защото няма реални предимства и доказателства пред другите. знам че е тъжно..
  • #43
    jok PRE ( преди 10 години )
    хаха това е по-малко шкода, отколкото ти *** ахахаха
fallback
Последни