fallback

Vilner тапицира BMW с вълна

Българските майстори следват модните тенденции

В света на тунинга не е лесно да изпъкнеш. Успяват само онези, които са готови да експериментират, налагайки свой собствен стил. Името на българското ателие Vilner не е чуждо на световното автомобилно общество. А новият проект на българите определено ще привлече вниманието за пореден път.Снимка: Vilner Новата доработка е изцяло визуална, като е съсредоточена в интериора на колата. Използваният автомобил е BMW 3-Series (E46), но по-любопитни са материалите, подбрани от Атанас Вилнер, основател и собственик на ателието. Това са вълнa, естествен фурнир и антична кожа.Резултатът със сигурност няма да допадне на всеки. Но това е търсен ефект, тъй като в този бизнес се оценяват именно новаторството и оригиналността, които това BMW определено притежава."Световните модни тенденции все повече налагат добре познатите естествени материали от миналото. Вълнените платове са отново на мода, комбинирани с естествен фурнир и антична кожа придават аристократичен уют в интериора на автомобила", споделят майсторите на интериорния дизайн.Още по темата:Тунинг made in BG - Automedia при Vilner

Тагове: vilner
fallback
  • #13
    night_pz ( преди 10 години )
    Интериора много ме кефи! Много стилен. Има само 2 неща, които ме притесняват:Първо - тази вълна няма ли лятото да ти подпали ***?и Второ - външния цвят на колата хич не подхожда на интериора! Бордото подхожда на светъл интериор! Трябваше да е нещо от сорта на светло - бежов или нещо такова за да подхожда напълно!
  • #12
    Аватар ( преди 10 години )
    По селски салон не съм виждал. Прилича ми на ГОЛФ 1 ОТ 81 ГОДИНА. Много лесно е да паднеш до дъното когато си на високо и си мислиш че всичко което направиш ще се харчи. Как след тази кола някои човек който има кола за 200 000 евро въобще ще ви я повери. Невъзможно,минете на клас ГОЛФ да правите тунинг.
  • #11
    Иво ( преди 10 години )
    кефа цена няма, ако си обичаш колата, ако ще и 1000лв да е можеш да си правиш каквото си искаш и да си я разкрасяваш както ти е кеф
  • #10
    dam ( преди 10 години )
    330d е колата 204к.с. И струва доста над 6000 дори и в сток вариант. Не е фирмена, а си е на частно лице. Аи човека си го е направил за кеф, ясно е, че няма да спечели от нея.
  • #9
    До ти си ПОР ( преди 10 години )
    То е ясно, че неможе да си купиш в това състояние такава кола за 6000лв, човека е платил според минимум 15000лв за да му я направят така това е Вилнер се пак а не квартален или селски майстор, така че 6000лв за донора + 15000лв за доработката прави МИНИМУМ 21000лв по мой изчисления ако тръгне да я продава съмнявам се,че ще и вземе над 12000лв, макс 15000лв ако е 330 не 320 или 318. За това казвам, че си прави за себе си няма възвращаемост на инвестицията.
  • #8
    пора до Бади ( преди 10 години )
    Не знам дали за 6000 лв ще го вземеш това БМВ в това състояние с тази боя - за 6000 по скоро ще е някоя строшена барака в която ще вложиш още поне 5-6К докато дойде до това състояние. Евала за колата, уникална!
  • #7
    Йордан ( преди 10 години )
    Сега като разгледах и албума от снимки видях, че има една скромна на колата отвънка ... адмирации за стилната визия! Не знам дали е дело на Vilner или на собственика, ако колата е на частно лице, защото нищо чудно да е "фирмена" и направена с рекламна цел.
  • #6
    ПП ( преди 10 години )
    Дошо, признай си какво работиш, че ми е интересно как успяваш да оспамиш всяка тема? Това си изисква време. Иначе да оплюеш този интериор определено е проява на лош вкус, който ти обаче твърде често заявяваш публично...
  • #5
    Бади ( преди 10 години )
    Мн красиво е направено БМВ-то но дали си заслужава инвестицията да вложиш толкова в кола за 6000лв препоалгам човека на който е това БМВ възнамерява да с иго кара за винаги или ако го продава да след 20г като стане рядък екземпляр и цената му е висока.
  • #4
    Йордан ( преди 10 години )
    Адмирации за Vilner и поредното доказателство, че са фирма с талант и иновации.Страхотен ефект на съчетанието на материали и цветове, но не съм сигурен, че са го приложили на правилният модел на баварците.Смятам, че този тип тузария ще ходи повече на 5-а серия и по-конкретно на моделите Е34 и Е39 от '90-те години, поради факта, че самите модели изглеждат арахаични от към интериор ... с други думи таблата им са като на баба ми скрина. Или пък на някой Мерцедес W124 или W140 с 65класическа визия
fallback
Последни