fallback

Audi загатна бъдещия Q4

Предвестникът на модела видим на автосалона в Пекин

Компанията Audi разпространи изображение на нов концептуален компактен кросовър, който представлява предвестник на бъдещия Q4. Премиерата на прототипа ще се състои на изложението в Пекин в края на този месец.

Новият концептуален всъдеход е направен в стила на прототипа с 3 врати Аllroad shooting brake, който дебютира на автосалона в Детройт през януари. Разликите са в броя на вратите, които вече са 5, както и в главните светлини и модернизираните брони. Променени са още праговете и калниците, от които са премахнати пластмасовите предпазители.Audi allroad shooting brake разчиташе на хибриден агрегат, в който бяха включени 2.0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра и мощност 292 к.с., електромотор, добавящ още 55 к.с., комплект литиево-йонни батерии с капацитет 8.8 кВт/ч и трансмисия е-S tronic с интегриран в нея електромотор. Не е ясно обаче на какъв агрегат ще разчита новия кросовър.Серийният Audi Q4 ще трябва да се конкурира с  BMW X4. Той е част от плановете на производителя от Инголщад, който смята да разшири гамата си до 60 модела. В най-близко бъдеще компанията ще пусне компактен всъдеход Q1, кросовър Q6 (конкурент на BMW X6), както и голям кросовър – Q8. 
Снимки: Audi 

 

fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе Дошо тойота е продала милиони хибриди с по 60-70 к.с. последното бе с двигател 90к.с. ти правиш ли разлика от това и с немски премиум марки? Как да сложат Ауди или примерно БМВ 90к.с.? Няма как да стане естествено. Ще ти го обясня просто, ако разбереш, добре ако ли не значи проблема е в твоя компютър. Давам ти за пример А6 или БМВ хибриди. Така тези модели са с по 20000лв. Отгоре над стандартните си версии. Примерно 124 580 лева Active Hybrid 5 е по-скъп от 535i с 24 000 лева въпреки идентичния редови шестцилиндров двигател. Освен това колата е станала по-тежка, което се отразява при влизане в завой. ТОест плащаш 24000лв. Повече, получаваш тежко трупче, което естествено със своите 340 к.с компенсира теглото, но в завой се усеща тежеста имаш 2-3 литра по-нисък разход но при 24000лв. разлика, не знам след колко стотин хиляди километра ще избиеш с икономията на гориво те3и 24000лв. Това е простата истина. При ФВ примерно, дизеловите версии са с разход идентичен като на хибриден Приус, само, че не тежат толкова от там следва и по-голямо удоволствие от шофирането а и по-добра динамика примерно. За това все още не са налетяли масово да хибритизират моделите си големите марки.
  • #15
    Nev ( преди 10 години )
    Te Тойота и Лексус за това ли са продали по света до сега повече от 7 000 000 (седем милиона) хибрида, защото въобще не се търсят?И понеже не се търсят хибридите, ама хич дори, всяки по-голям автомобилен производител на пазара разработва и изкарва автомобили с такава технология? Само във Ваген още се мъчат да ни убедят, че и 22-ри век можем да посрешнем с тракащата и пушеща ТДИ технология! Хайде стига глупости!!!, както казваха в една реклама там...
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нали се сещаш, че стотиците хиляди хибрида са при Тойота. Но няма Как Ауди да изкара хибрид с двигател 90к.с. Нещо не се вързва с марката. Хибридите на Ауди са мощни. При Лексус не знам колко стотици хиляди хибрида продават, когато целите им продажби са 400 хиляди. Вероятно продават доста малко хибриди. Примерно в моя квартал има два бели РХ но и двана са 350-ки. Нима си мислиш, че повечето компании не правят масови хибриди, защото не знаят как? Мисля, че и ти сам не вярваш на това.
  • #13
    на печелившите.. ( преди 10 години )
    Дошо/знаещ,преминаващ,Чичето,швабен...и т.н./ поздрави от сервизите на Тойота, където "здравите,високотехнологични,надеждни и т.н,/ легени прекарват по-голама част от времето си.
  • #12
    на печелившите ... ( преди 10 години )
    Размер на шрифта: a a a Най-големият производител на автомобили в света - японската компания Toyota обяви, че изтегля близо 6.6 млн. автомобили от различни модели продавани на Европейския пазар заради проблеми с кормилната уредба, седалките и електрониката, пише Reuters.Агенцията добавя, че този случай е един от най-големите подобни в историята на автомобилостроенето.Моделите с проблеми са Yaris, Urban Cruiser, RAV4 и Hilux, като техниците на компанията са установили проблеми над 1000 автомобила закарани в оторизираните сервизи от собствениците им.В сервиза ще трябва да отидат ярисите и малките SUV Urban Criuser произвеждани от 2005 до 2010 г. Произвежданитео между 2004 и 2010 г. RAV4 и Hilux също ще трябва да преминат през автоцентровете на Toyota за отстраняване на проблемите.
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Е как става така че Лексус и Тойота продават стотици хиляди хибриди, пък Алди не могат 10 да продадат? Да не би защото рекламните им дитирамби нямат общо с реалността? Мдаа, така си и мислех.. Немски премиум - въздух под налягане, покритие никакво и тонове канцеоргенни сажди от ауспуха на свръх-технологичните им недоразумения. Толкова си могат.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има доста хибридни модели които Ауди продава серийно. Проблема е че търсенето на хибриди не е толкова голямо, бъди сигурен, че в мига в който хибрида стане по-търсен ще ги предлагат във цялата си гама от продукти. Все пак Ауди са едни от първите предложили хибрид на пазара, още преди Тойота да измисли модела Приус. Не е проблема в технологиите а в търсенето. А иначе те са представили доста прототипчета и хибридни и електрически, които за момента са преценили, че не е рентабилно да произвеждат.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да не говорим, че като стане въпрос за визията на Ауди за бъдещия им дизайн, поне аз не виждам никакви нови елементи или линии, освен сегашните им модели леко разтеглени тук таме...
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съгласен съм с вас колега, по отношение на визията и бъдещето на дизайна на дадена марка и съответно презентацията.Само че при Ауди, които претендират да са премиум, или поне ако съдим по ценовата им листа се мислят за такива, като стане въпрос за висши технологии и поглед към бъдещето, то виждаме само някакви проекти на хартия или в най-добрия случай няколко тестови бройки! Т.е казват оставете ги хибридите и горивните клетки, гледайте какви дизелчета и ЛЕД светлинки ви предлагаме тука!
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е мога да се сетя за доста такива концепти и на Тойота. Всеки има право да покаже бъдещето си виждане и посоката която ще следва в дизайна. Доста от Audi allroad shooting brake ги има в новото ТТ. Така, че да не вързваме кусури. Всички компании имат такава политика.
fallback
Последни