fallback

BMW представя X5 eDrive с разход 3.8 л/100 км

Обновената версия на концептуалния модел ще видим в Ню Йорк

Един от любопитните автомобили, които BMW ще представи на изложението в Ню Йорк, е обновената версия на концепцията X5 eDrive. Хибридният проходим модел видяхме за първи път през миналата година във Франкфурт, а в края на този месец ще дебютира и новият му вариант. Х5 eDrive при премиерата си във Франкфурт. Снимка: BMW Задвижващата система на подобрения BMW X5 eDrive е аналогична с вече представената, като се състои от 2.0-литров TwinPower Turbo бензинов двигател с мощност 245 к.с. и електромотор, доставящ 95 к.с. Общата мощност на хибридното задвижване е 272 к.с. Батериите на модела, които се зареждат в електрическата мрежа, съхраняват енергия за преход от около 30 км, като в този режим X5 eDrive може да развива максимални 120 км/час. Разходът на гориво в смесен режим е само 3.8 л/100 км, твърдят производителите. Като цяло автомобилът изглежда почти идентичен с този, който видяхме преди година във Франкфурт. От информацията става ясно, че за Ню Йорк компанията е подготвила "рафинирана" версия на X5 eDrive. Какви точно са новостите при нея предстои да разберем. Преди няколко месеца се появиха твърдения, че BMW планира да превърне концепцията в сериен модел. Тогава изданието Motoring цитира един от шефовете на концерна Петер Вулф, който заяви, че третото поколение Х5 ще има и хибриден вариант.

Тагове: BMW X5 bmw x5 edrive
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Батерия която се зарежда от мрежата, икато свърши заряда ко прайм? 15/100
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    До глупоста "Сегашния харчи 18л."Какво е това 18 литра? Това да не е с *** газ? Средния разход на стария модел с 245к.с. бе 7,4 литра. Новия модел с 258к.с.е още по икономичен 6 среден, градски 7, извънградски 5л. Някой хора още живеят с колите от преди 20 години. Новите дизели са супер икономични. Като нямате представа идете и попитайте поне някой който има БМВ поне 3годишно. Когато е студен двигателя, разхода е двоен, но при загрят мотор с нормално каране разхода е много нисък.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    бмв прадъкшънс представя - "И един мармот завива станиола в шоколад!"
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    хахахаха нямало X5 eDrive дето да гори под 10 л хахаха как да няма бе ей.нали като го качат на репатрака и нищо не гори.а като го пуснат по някое нанадолнище по инерция може да падне под 10 но само малко хахаха
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пак немски концет с рекордно нисък разход.На книга всичко е ок,но в реални условия умножаваш по 3 и получаваш действителният им разход.Специално за X5 eDrive няма модел,който да харчи под 10 л на 100 км в реални условия.Просто няма.Който твърди обратното е пълен лъжец.
  • #6
    реалиста ( преди 10 години )
    Вурстовете се скъсаха да показват концепти с разход около и под 3/100. Само, че като отидеш в шоурума се сблъскваш с действителността, а тя е че трудно можеш да намериш модел, който РЕАЛНО да харчи под 10/100.
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сегашния харчи 18л.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е plugin хибрид разхода му се изчислява със заредена батерия от контакта затова разхода е толкова нисък. Ако трябва да минеш 400км на веднъж разхода му няма да е 4 х 3.8 литра.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    за 3л. дизел ли говориш и за кои коне точно, зашото по малко от 10л. среден разход не дават при нормално каране
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Че то при сегашвия модел дизеловия двигател харчи 8л. Хибридния модел може да харчи 7 първите 10 минути докато загрее двигателя, след това вероятно ще харчи 4 литра.
fallback
Последни