IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot анонсира новите 3-цилиндрови мотори

Двигателите от семейството PureTech заменят сегашните 1.6-литрови

Peugeot анонсира новите 3-цилиндрови мотори

Peugeot анонсира новата си линия 3-цилиндрови двигатели PureTech, които заменят старите 1.6-литрови атмосферни агрегати с 4 цилиндъра. Моторите са разработени напълно самостоятелно от френската компания, като сред тях има както такива с турбо, така и без, съобщава изданието Automobille.
Peugeot анонсира нови 3-цилиндрови мотори
Двигателите ще дебютират на пазара в края на месеца, като първоначално ще бъдат налични за моделите 308 и 308 SW. След това ще се появят на новото 108, на 208 и на кросовъра 2008. Мощността на 1.0- и 1.2-литровите мотори варира от 69 до 130 к.с., което е постигнато с усъвършенстване на системата за впръскване на горивото и модифициране на турбините.

Новите мотори са с до 18% по-икономични от тези, които заменят, но главната задача пред инженерите на Peugeot е била не само да намалят разхода, но и да увеличат мощността. От компанията са категорични, че не са били правени никакви компромиси, а агрегатите, въпреки малкия си обем, превъзхождат по производителност старите двигатели.

Най-много надежди в тази насока се възлагат на новия 1.2-литров e-THP, който се предлага в два варианта на мощност - 110 и 130 к.с. По-мощната версия на агрегата, поставен на модела 308, наскоро регистрира разход на гориво от само 2.8 л/100 км.

Снимка: Peugeot

Тагове: PureTech
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Браво, ако си купуаш нова кола. Ресурсът на тези двигатели е намаляв експоненциално с намаляването на обема. С други думи след 5-тата година вероятно само блока ще става, но е това е под въпрос.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ерата на пуканките започва. ФВ, Пежо и еще един куп производители залагат на трицилиндровите напомпани 1-***. :)
  • #6
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Може и да не са карали последната версия 7.1 на Голф, но са карали предишните и знаят,м че при Фолксваген проблемите са влачат с десетилетия и няма как да очакват промяна точно сега. Не падаме от клона. Знаем колко са читави фолксвагените. Хайде, недей!
  • #5
    5 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    интересно ми ек олко от вас дето хейтите тук сте карали "гоуф" от последното поколение, че давате такива експертни коментари?
  • #4
    30 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гоуфу може да харчи 3/100 само масло или охладителна течност, но не и гориво. А по статията бих казал право на франсетата. Не съм им голям любител, но на доброто няма как да кажа друго. Дано както са икономични да бъдат и надеждни, че там нещата не са съвсем добре.
  • #3
    37 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ФВ харчат 3/100 докато са на платформата към поредния сервид!!!
  • #2
    26 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В голяма грешка си, не е само Гоуфу, всичките модели на ВАГ харчат под 3/100
  • #1
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хаиде пак да почнат да ми разправят за германските технологии начело с Гоуфу с дежурен разход на гориво под 3 на сто! :)