fallback

BMW разсекрети серийното X4

Топ версията на кросоувъра ще ускорява до 100 км/ч за 5.2 секунди

BMW официално представи серийната версия на новия си кросоувър X4, който ще заеме място между X6 и X3 в моделната гама на баварския производител. Габаритите на BMW X4 са дължина 4671 мм, широчина - 1881 мм и височина 1624 мм. Междуосието е 2810 мм. По този начин кросоувърът е с 14 мм по-дълъг и с 36 мм по-нисък от X3, с който делят една платформа. Разстоянието между осите при двата всъдехода е еднакво, но клирънсът при X4 е с 8 мм по-малък от този на събрата му. Освен това по-ниско са разположени - с 20 мм, седалките на шофьора и пасажера до него.Новият модел ще се предлага със система за задвижване на четирите колела xDrive, с 3 бензинови и 3 дизелови агрегата. Топ версията ще разчита на 3.0-литров дизелов турбо мотор с 6 цилиндъра, развиващ 313 к.с. и 630 Нм въртящ момент. Тя ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, което е с 0.6 секунди по-бързо от X3.Дизеловите агрегати са представени и от 6-цилиндров 3.0-литров мотор с мощност 258 к.с. и 560 Нм въртящ момент, както и от модернизиран 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра, който дебютира при X3. Неговата мощност е увеличена от 184 на 190 к.с., като разходът му е 5.1 л/100 км.Най-мощният бензинов агрегат е 3.0-литров 6-цилиндров, развиващ 306 к.с. и 400 Нм. При него ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.5 секунди, а смесеният разход на гориво е 6.9 л/100 км. Другите бензинови мотори са 2.0-литрови турбо "четворки" с мощност 184 кс. (270 Нм) и 245 к.с. (350 Нм). Трансмисиите са 6-степенна механична и 8-степенен автомат.В базовото си оборудване кросоувърът разполага със система Start/Stop, система за рекуперация на енергията и 6 въздушни възглавници. При доплащане BMW X4 може да бъде оборудвано с активен круз контрол с функция за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на лентата на движение, а също така и с мултимедийна система ConnectedDrive с цветен дисплей и функция за автоматично повикване на помощ при авария.Последната система се задейства при отваряне на въздушните възглавници. Чрез поставена в автомобила SIM-карта тя се свързва с центъра на BMW и предава координатите на авариралия кросоувър.Снимки: BMW

Тагове: bmw x4
fallback
  • #38
    До Кошо ( преди 10 години )
    Това е щот' си хейтър...
  • #37
    sinbad0 ( преди 10 години )
    @СУВНе се обиждай,просто спора за това кой джип е пповече от другия,ме дразни....Хората тук споменават Фолксваген и Тойота редом до БМВ.Това е недопостимо,те са от различни планети...БМВ е марка която говори за собственика повече отколкото другите две.Освен това доставя много повече удоволствие,но всяко нещо си има цена.БМВ е най добрия СУВ заради своето най голямо предимство,събира изживяването от двата свята в едно,а именно лека кола и джипка....
  • #36
    CutmasterCFS ( преди 10 години )
    Големите SUB на бмв като х5 и х6 не са много за града., с тия габарити ходи ставай маневрист, от личен опит са перфектни за дълги междуградски преходи. А имат и още един плюс - на магистралата сравнително малко *** ти се правят на каскадьори,докато това не може да се каже ако се движиш с някой малък спортист....
  • #35
    СУВ ( преди 10 години )
    до:sinbad0Не вади думи от текста, а го прочети целия! Направи го няколко пъти! Ако все още не си разбрал смисъла на това, което искам да кажа ще ти го разясня по-подробно.Наблегни на:Понякога метеорологичните условия са такива, че е желателно да си с такова МПС.Като допълнение ще спомена, че имам вила в Балкана и достъпът до нея с обикновено МПС, когато е валял дъжд, сняг или рано сутрин при наличие на роса е абсолютно невъзможен. Дали ми трябва СУВ според теб или не?
  • #34
    sinbad0 ( преди 10 години )
    "Ходя на планина"Това действие има толкова много гледни,колкото и хора има на тази земя. Едни немогат да ходят в планината с БМВ защото не било практично. А практично ли е да ходиш с анцунг на ресторант?Ако ходиш в планината по неутъпкани пътеки някак не е готино с 20 цола джанти ,но ако отидеш на Банско какъв е проблема?Или Пампорово?За там Ленд Крузър ще е нужен ли?
  • #33
    ПП ( преди 10 години )
    Иначе по темата ще кажа, че харесвам много дизайна на БМВ, но моделите Х6, а вече и Х4 ми се струват ужасно грозни. И вече писах и в темата с вановете, че изобщо не харесвам тенденцията БМВ да имат 35 различни модела, които реално нямат почти никаква разлика един с друг...
  • #32
    ПП ( преди 10 години )
    до фолкс ваген: Ами то не става никаква дискусия, а някаква безсмислена хранилка. Аз също нямам предразсъдъци и харесвам някои японски марки сред които Тойота не попада, защото не ми харесва дизайна й. Съответно тук се носят от 9 кладенеца вода коло е била здрава. Ми хубаво, нека е здрава, ама не ми харесва. Кво правим тогава? Аз лично имам няколко приятели с Тойота и те си казват "ми не се чупи, верно е, ама беше най грозната кола от моделите между които избирах". Та така.
  • #31
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    b.b. - ние ако не си хвалим марките каква дискусия ще стане - все едно да си говориш с футболен фен на всички отбори :) между другото имам 2 тойоти - РАВ4 за планината и Ярис за града. Карал съм секви марки, обаче Тойота ме кефи колко е идиотоустойчива - нямя чупене направо! БМВ са супер красиви, особено тея дето го докарват на акула в профил, ама там цените са други, а ремонтите са си гарантирани. Сега като се събраха Тойота и БМВ очаквам да пуснат първата летяща чиния серийно! :):):)
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    красота като всяко БМВ!
  • #29
    b.b. ( преди 10 години )
    folk s vagen, абе тесногръдий, имам новина за теб. Освен VW и Тойота има и други марки на света! И както казах по-долу - карай си Тойотата със здраве и колкото може по-дълго да те изкара! Пожелавам ти го от сърце! Остави който иска да се "мъчи" с друга кола, различна от 2-те марки, които ти знаеш. Злобните ти коментари няма да променят мнението на никой. Най-много да привлечеш негативи към любимата ти марка.
fallback
Последни