fallback

Различният в гамата на BMW

В Женева се състоя премиерата на първото BMW с предно предаване

Времената, в които гамата на BMW се изчерпваше с три модела - 3, 5 и 7, отдавна отминаха. Днес германската марка не спира да открива нови пазарни сегменти и нови клиенти. А най-новото й предложение - 2-Series Active Tourer, е една от най-смелите крачки, които някога е правила. Това е първото BMW с предно предаване.Новият автомобил залага на напълно нови, нетипични за BMW ценности, като просторен салон, функционалност и мобилност в градски условия.  Возилото представлява миниван от компактния премиум клас и ще се конкурира на пазара с модели като Mercedes B-Class.Моделът е сравнително компактен - дължината му е 4 342 мм, широчина 1 800 мм, височина 1 555 мм, а междуосието - 2 670 мм, като обещава значителна функционалност. Предната седалка до водача, например, може да бъде сгъвана, а в интериора са разположени множество ниши за съхранение на малки предмети. Позицията на седене е сравнително висока, като целта е по-добър обзор при движение в градски условия.Багажникът на новото BMW предлага вместимост от 468 до 1 510 л., като разполага със сгъваема в съотношение 40:20:40 облегалка на задната седалка. Освен това, задната седалка може да се регулира надлъжно, като в зависимост от нуждите може да се повиши мястото за коленете или вместимостта на багажника. Задната врата може да бъде поръчана с автоматично отваряне/затваряне или може да се управлява с жестове с помощта на Smart Opener.Всичко изброено до тук вероятно не отговаря съвсем на изконните за марката ценности, като динамика, перфектно разпределение на масите, къси надвеси и несравнима тръпка от шофирането. И не това е целта на функционалния модел, но все пак производителите обещават и познати качества като динамика, стил и елегантност."Радост от шофирането за хората, които търсят функционален автомобил. Това е 2-Series Active Tourer", споделиха производителите при премиерата на модела.При въвеждането си на пазара BMW 2-Series Active Tourer ще се предлага с избор от 3- и 4-цилиндрови двигатели. Те са монтирани напречно, оборудвани са с технология BMW TwinPower Turbo и отговарят на нормата за вредни емисии EU6.Версията BMW 218i Active Tourer разполага с 1.5-литров двигател с мощност 136 к.с., който прави своя пазарен дебют. Разходът му на гориво в градски условия е 6.1 л/100 км., а в комбиниран цикъл - 4.9 л/100 км. Вредните емисии CO2 са 115 г/км. Ускорението от място до 100 км/час отнема 9.3 сек., а максималната скорост на движение достига 200 км/час.Върховият модел при въвеждането на пазара ще бъде BMW 225i Active Tourer (разход на гориво градски/ извънградски/ комбиниран: 7,6/ 5,0/  6,0 л/ 100 км; CO2 емисии: 139 г/ км). Той предлага 231 к.с., ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.8 сек. и развива максимални 235 км/ч.Дизеловото предложение - BMW 218d Active Tourer (разход на гориво градски/извънградски/среден: 5,0/ 3,6/ 4,1 л/ 100 км; CO2 емисии: 109 г/ км), се задвижва от четирицилиндров двигател с мощност 150 к.с. и 330 Нм. Той ускорява от 0 до 100 км/час за 8,9 сек. и има максималната скорост от 205 км/ч.BMW 218i Active Tourer може да се поръчва и със спортен М пакет, както и със системата за задвижване на четирите колела BMW xDrive. Асистиращите системи и информационните и развлекателни функции на BMW ConnectedDrive също ще се предлагат при BMW 2-Series Active Tourer. Сред опциите присъства дори Head-Up дисплей.Цените за България предстои да бъдат обявени, като се очаква моделът да стартира от малко под 30 000 евро.Снимки: Automedia.bg 

fallback
  • #23
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Не съм писал през това време, исках да кажа. А по темата, е добре, какво точно му е семейното на това, нали пуснаха 3 GT и купища модели, буквално БМВ се заринаха с модели, човек ако има пари и е фен-не знае вече какво да ви вземе. Нали има 1ца, това за какво е сега? Ако го пуснат за 35-40к има смисъл, но айде да видим каква ще му е цената на това нещо и пак ще говорим )
  • #22
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Triforce, влизам, но доста по-рядко. Но няма как да ме разпознаеш в някой анонимен, защото наистина не съм през това време :)
  • #21
    Triforce ( преди 10 години )
    "Никкаъв тракшън или иксдрайв не ви помага. "Викаш, 4х4 не помага, а? Бреее... много ги разбираш! А кое е по-добро от 4х4? Верижна машина? Да, прав си! Да караме всички с вериги, а?
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    я, тея се сетиха, че е време да гледат от рено, които пуснаха първата кола от този клас преди има-няма 20 години (добре де, 18)
  • #19
    юруш на доматите ( преди 10 години )
    на мен ми харесва предното предаване и то е по-прогресивното-няма да давам доводи-отдавна е известно.Време беше БМВ да тръгне по правилния път-всичко останало е за пубери.Да ми играй задницата-да бе,да.Скоро един дребен с тройка от много игра със задницата се нахули на дърво.Май не разбрахте,любители на задното предаване,че това е история.Да ви видя със задно през зимата-смешни сте.Никкаъв тракшън или иксдрайв не ви помага.
  • #18
    Triforce ( преди 10 години )
    WickedSixD, имах подозрение, че не си спирал да влизаш, ама така и не научих стила ти на писане, да знам кой от всичките анонимни си! Промените и изискванията на богатите го налагат това нещо! Ако искаш да е БМВ, пък да е семейно, какво правим? Това е варианта!
  • #17
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Прилича на Киа малко ама най-вече на Honda Jazz.
  • #16
    WickedSixD ( преди 10 години )
    За какво им беше на баварците да си съсипват имиджа с такава кола. Тамън оправиха всички модели и почнаха да стават марките с един от най-добрите дизайни, особено M6 Grand Coupe и това *** са.. :(
  • #15
    Италианеца ( преди 10 години )
    @Yordan, ееееее.... браво бе ЧОВЕК, напълни ми душата.Не си сам !!!!
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-после БМВ откриха топлата вода! Скоро и останалите им модели ще преминат на предно предаване, което е много по-добро при завои, няма вече да се въргалят по сокаците, изобщо напредват хората!
fallback
Последни