fallback

Американците избраха Топ 10 на автомобилите за 2014 г.

Победител в класацията на Consumer Reports е седанът Tesla S

Американското издание Consumer Reports обяви 10-те най-добри автомобила за 2014 г. Експерти от медията са провели тест на общо 260 модела, като за победител е определен електрическият седан Tesla Model S. Снимка: Tesla Автомобилите са били оценявани по съвкупност от показатели, като най-важните сред тях са резултатите от краш-тестовете и пътното поведение. Под внимание е взета и надеждността на автомобилите, която е основана на проучване сред читателите на изданието. Американският Tesla Model S е получил най-високи оценки за екология, динамични характеристики и управляемост, бързо зареждане на батериите – около 5 часа, пробег само с едно зареждане – 360 км, и заради ергономичния си интериор, включващ 17-инчов сензорен дисплей на информационната система. В отделните категории с най-много победи са японските производители – цели 5. Те са за кросовъра Subaru Forester и седана Impreza, хибрида Toyota Prius, както и за два модела на Honda – минивана Odyssey и седана Accord (версия с четирицилиндров мотор). Интересното е, че повече от половината победители в различите категории повтарят постижението си от преди година. Това са Honda Accord, Subaru Impreza, Toyota Prius, Audi A6, BMW 328i и Honda Odyssey. 

Най-добрите модели за 2014 г. според Consumer Reports
Клас                                  Модел
Автомобил на годината Tesla Model S
Средноразмерен седан Honda Accord
Компактен автомобил Subaru Impreza
Компактен кросовър         Subaru Forester
Средноразмерен кросовър Hyundai Santa Fe
„Зелен” автомобил       Toyota Prius
Пикап                               Ram 1500
Премиум автомобил       Audi A6
Спортен седан               BMW 328i
Миниван                       Honda Odyssey
 

 

fallback
  • #42
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами обясни ни специалисте
  • #41
    doc ( преди 10 години )
    Polovinata kibici vuv foruma na znayat kakvo ozna4ava dumata ekologiya ,no si davat glupovatite mneniya!
  • #40
    Анонимен ( преди 10 години )
    Единствената кола, която се откроява над останалите е победителят - Тесла.Останалото е бла-бла за комплексари.Като пуснат в продажба следващият им модел, който е нещо средно между SUV и малко от миниван, тогава нещата за останалите ще загрубеят.Да не забравяме, че в плановете на Тесла влиза и включването в моделната гама на ел. автомобил на напълно нормална цена - 30-40 хиляди долара.Тогава няма да има смисъл да си купуваш друго.Дано само не ги купят, за да спрат развитието им.
  • #39
    FenIX ( преди 10 години )
    Не че нещо ама наградата е за кола на годината в съответната категория, а не награда за цялостен принос към екологията или нещо др. Пък и колкото и вредни емисии да се изхвърлят при производството на тока за зареждането на Тесла няма да са колкото тези при добива, транспорта и преработката нефт.
  • #38
    Хибридният ( преди 10 години )
    Да, Тесла имат зарядни станции, но засега са твърде малко на брой. А Приус можеш да заредиш във всяка бензиностанция. 5 милиона Приуса няма как да нямат имат по-голям принос за екологията от 20 хиляди Тесли.
  • #37
    До хибридния. ( преди 10 години )
    Тесла си има свои зарядни станции за бързо зареждане на автомобилите напълно безплатно. Тези електрозарядни станции използват ток само добиван от слънчева енергия. Тоест напълно нулеви емисии при добива на ток. В момента изграждат такива и в Европа на растояние 300км. една от друга, за да могат клиентите винаги да има от къде да заредят ток, бързо и безплатно.
  • #36
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Za toyotodjiite Lekuskus e premium,za6toto ne mogat da si go pozvoliat...." - А, Миленчо/Мюмюнчо/Мехметчо/RRE ти пак се появи, мойто писи :)
  • #35
    Хибридният ( преди 10 години )
    Приус определено е най-екологичен, защото не бълва канцерогенни твърди частици и отровни азотни окиси като дизелите. Единствените му емисии са въглероден двуокис. Разбира се, електромобил като тесла е с нулеви емисии, но въглероден двуокис се отделя в електроцентралите про производството на ток за зареждане. В края на краищата, Приус печели защото е много по-масов и достъпен. А дизелите скоро ще отидат в историята, при следващото затягане на стандартите за вредни емисии.
  • #34
    до Дошо ( преди 10 години )
    Всъщност няма смисъл да си пишеш и отговаряш сам. наистина не ти се удава а и изглеждаш още по-смешен.
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всъщност, не му се Удава, ама иначе си прав - не го бива да мисли :)
fallback
Последни