fallback

Tata идва в Европа с два нови модела

Хечбекът Bolt и седанът Zest ще трябва да променят имиджа на компанията

fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тата - по-доброто рено! ахахаха
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    От другата страна е, защото в Индия е така. Ясно е, че за Европа ще го обърнат.
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Според мен всичко зависи от цените. Ако са сходни с тези на другите производители едва ли ще постигнат успех, но ако са значително по-ниски може и да имат.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нямат шанс на европейския пазар. Гледам ,че кормилото им е от другата страна.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    За Дачия никога не съм бил на това мнение. А и най малкото Дачия се е наложила на собствения си пазар и след това е започнала инвазия на останалите. Другото е че Дачия няма как да са зле при условие че зад гърба си имат Рено-Нисан. Технологии двигатели трансмисии и пратформи идват от там. От Дачия се иска само да конвигурират предоставеното и го правят успешно. При Тата нещата са доста по зле в това отношение и няма на кого да разчитат.
  • #2
    До долния ( преди 10 години )
    Същото говореха и за Дачия, а сега все повече производители се ориентират по нейните стъпки. Даже съм сигурен, че и ти си говорел така...В началото и аз бях на мнение, че е по-добре кола 2ра употреба отколкото нова Дачия...Не мога да каже, че съм си променил мнението категорично, но определено има подобрение.
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не могат на собствения си пазар да се наложат а решили в Европа да го правят...Колкото да са евтини е по-добре кола от реномирана марка на старо отколкото Тата на ново. Дачия също са опция за евтина и сравнително добра кола. Според мен индийците нямат шансове просто да пробият. КонКУРенцията при мъниците е жестока а пазара е доста свит в последните години. Да не говорим и за психологията на хората. Индийска кола е като правена от циганни. Даже нашите *** сигурно няма да ги искат.
fallback
Последни